Cardurile de masă rămân cel mai comun beneficiu extrasalarial pentru angajați, scăzând, în schimb, interesul pentru tichetele de vacanță, potrivit companiei Up România.
„La începutul acestui an, 90% dintre clienții Up România declarau că intenționează să ofere beneficii extrasalariale angajaților în următoarele 6 luni. În topul preferințelor acestora rămân cardurile și tichetele de masă (47%) și tichetele sau cardurile cadou (15%). A scăzut însă interesul pentru tichetele și cardurile de vacanță, din cauza recentelor modificări legislative”, spune pentru Profit.ro Ioana Niculae, Area Sales Manager Up MultiBeneficii.
Abonamentele medicale la clinici private de sănătate: dacă anul trecut acestea se regăseau în top 5 opțiuni de beneficii luate în considerare de către companii, în 2021 au intrat în top 3.
CITEȘTE ȘI Mouzenidis Travel Greece a păgubit 1.303 de români care urmau să își petreacă vacanța în Grecia, cu aproximativ 450.000 euro. Ministerul Economiei s-a autosesizatDe asemenea, câștigă teren beneficiile din zona abonamentelor la săli de sport și ofertele de beneficii flexibile, pornind de la nevoile angajaților. În locul beneficiilor fixe, angajații își exprimă tot mai mult dorința de a-și putea modela singuri pachetul motivațional, în funcție de propriile nevoi.
Up România a avut anul trecut o cifră de afaceri de 81 de milioane de lei (16,7 milioane euro), în ușoară scădere față de valoarea de 82,5 milioane lei din 2019.
“Primele luni ale acestui an au continuat să fie pline de provocări, în contextul creat de pandemie. Totuși, ținta noastră rămâne una de creștere în esență, mai mult decât în cifre. De aceea ne concentrăm eforturile pentru a ne dezvolta sustenabil portofoliul de parteneri afiliați, numărul de clienți, precum și pentru a oferi soluții tot mai utile”, spune Ioana Niculae.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Clădirea Casei de Modă Venus din centrul Bucureștiului, celebru reper al modei în epoca ceaușistă - scoasă la vânzare. Hagag, pe lista cumpărătorilor interesațiCompania se va axa în continuare în special pe companiile mari, dar și pe IMM-uri.
Up România face parte din grupul francez cu același nume și deservește peste 25.000 de clienți și 800.000 de beneficiari. Grupul, prezent în 30 de țări, avea în 2019 aproape 29 de milioane de utilizatori și afaceri de 587 milioane euro.