The e-Learning Company, furnizor de conținut e-learning pentru organizațiile private din România și parte a Grupului Bittnet, a avut o cifră de afaceri de 1,49 milioane de lei în primele șase luni ale anului 2021, cu peste 60% mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut și un profit net de 363 de mii de lei, cu 50% mai mare față de semestrul I din 2020.
Compania antreprenorială românească se așteaptă ca la finalul acestui an să ajungă la o cifră de afaceri de 3 milioane de lei și un profit net de 1 milion de lei, datorită cererii tot mai ridicate pentru servicii de e-learning pe piața locală.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Dintre cele trei scenarii pe care le-am avut în vedere, pesimist, realist și optimist, rezultate de la jumătatea anului s-au situat în zona scenariului optimist. Creșterea cu peste 50% a cifrei de afaceri a fost generată nu doar de pandemie ci și de faptul că în cadrul catalogului nostru de cursuri, SkillSoft, există mult conținut în limba română iar cererea pentru un asemenea conținut este foarte consistentă. Față de anul 2019, când existau 230 de module de curs, în iunie 2021 erau disponibile peste 600 de module și nu ne vom opri aici, avem în vedere ca până la finalul anului să ajungem până la aproximativ 700 de module. În plus, soluția noastră, iKnowLMS a ajuns la 53.000 de utilizatori activi. Așteptarea noastră este ca în 2022 să avem peste 75.000 de utilizatori activi” a declarat Adrian Călin, Managing Partner The e-Learning Company.
Creșterea cifrei de afaceri și a profitului înregistrată în primele șase luni din 2021 se datorează unor contexte generate de pandemia de COVID-19, dar bazele acestor rezultate au fost create încă din 2019, când compania a decis să investească și mai mult în conținut video localizat în limba română de la SkillSoft. În primul semestru din 2021, solicitările de soluții e-learning au mai fost influențate și de înțelegerea faptului că procesul de învățare poate beneficia de cursuri online care sunt realizate având în centrul atenției cursantul. Această schimbare de paradigmă va avea un impact pe termen lung, iar cursurile online vor deveni un instrument omniprezent în procesul de training din companii. În timp, angajații vor fi mai eficienți, mai versatili și mai pregătiți pentru schimbările rapide care au loc în ziua de azi.
În 2019 și 2020, transformarea digitală a fost cel mai solicitat subiect, iar The e-Learning Company a adăugat peste 50 de titluri noi în catalogul de cursuri pentru a acoperi această temă. În 2021, accentul cade din ce în ce mai mult pe teme legate de diversitate și incluziune. The e-Learning Company estimează că până la finalul trimestrului III va avea incluse în catalog aproximativ 25 de cursuri pe aceste subiecte, obiectivul fiind ca până la sfârșitul anului curent, toate cursurile dezvoltate de Skillsoft pe aceste teme să fie incluse în catalog.
În februarie 2021, Bittnet Group (simbol bursier BNET), integrator local de soluții IT&C și servicii de training în domeniul IT, a anunțat intrarea în acționariatul E-Learning Company prin achiziționarea unei participații de 23%.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Vodafone România renunță la o licență telecom pentru care plătea 750.000 euro pe an. ANCOM o va scoate la vânzare în toamnă, alături de alte licențePentru trimestrul I din 2022, The e-Learning Company are în plan lansarea graduală către clienți a unei noi versiuni a platformei iKnowLMS. Schimbările au în vedere adaptarea la noua paradigmă, deoarece fiecare cursant are nevoi particulare, iar datele trebuie să fie ușor de vizualizat și interpretat pentru departamentele de HR.