Kraft Heinz, al cincilea mare jucător din industria alimentară, își înlocuiește CEO-ul, Bernardo Hees, cu Miguel Patricio, fost director de marketing la liderul mondial de pe piața berii AB InBev, în contextul în care grupul american încearcă să redea forță brandurilor din portofoliu, care au coborât în topul preferințelor consumatorilor.
Reevaluarea mărcilor Kraft, Oscar Mayer și a altor active a avut loc în contextul unei schimbări a gusturilor consumatorilor, care renunță la branduri consacrate și la alimentele procesate în favoarea produselor de nișă, considerate mai sănătoase sau mai ieftine.
CITEȘTE ȘI Premieră la Ford România: Primul român instalat Managing DirectorConducerea Kraft Heinz a estimat anterior că grupul “va face câțiva pași înapoi” în 2019, dar că va înregistra câștiguri “consistente” începând cu 2020.
Kraft Heinz a apărut în 2015, în urma fuziunii dintre Kraft Foods Group și Heinz. Acționarii majoritari ai grupului sunt fondul brazilian 3G Capital și compania Berkshire Hathaway a miliardarului Warren Buffet. Sub supravegherea 3G grupul a redus drastic costurile și a riscat să afecteze activitățile cele mai importante prin reducerea investițiilor în inovații și marketing.