Grupul polonez Scallier pregătește deschiderea a două noi parcuri de retail în România, prima inaugurare fiind programată pentru luna mai.
Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV
Parcurile de retail din Vaslui și din Moșnița sunt deja în mare parte închiriate, iar negocierile avansate sunt în curs de desfășurare pentru spațiile rămase libere. Parcul de retail din Vaslui se va deschide pentru clienți în luna mai a acestui an, iar deschiderea unității din Moșnița este planificată pentru toamnă.
Urmărește-ne și pe Google News
CITEȘTE ȘI Guvernul semnează pentru interzicerea închirierii locuințelor din clădirile cu risc seismic I
În Vaslui, își vor deschide magazine Sinsay, New Yorker, Hervis, TEDi, Pepco, KiK, Sportisimo, ZOO Center și Pizzeria Rimmini, iar în Moșnița vor fi prezente DM Drogerie, TEDi, Fressnapf, Sportisimo, Numero Uno, Animax, Xpress și bul de fitness Clever Fit.
"Ca urmare a cererii ridicate de spații de retail de calitate, pregătim alte proiecte în România, pe care le vom anunța în curând", a declarat Wojciech Jurga, Managing Partner la Scallier, potrivit Europa Property.