Hotelul Aro Palace din Brașov, clasificat la 5 stele, a semnat o scrisoare de intenție pentru a intra într-un acord de franciză cu Hyatt Hotel Corporation.
Acum încep negocierile de francizare sub brandul Hyatt Regency.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Acesta va fi primul acord de franciză sub marca Hyatt din România. Se așteaptă ca hotelul să fie operat sub numele „Hyatt Regency, Aro Palace Brașov”.
Hotelul a fost inaugurat în 1939, chiar înainte de izbucnirea celui de-al doilea Război Mondial, fiind proiectat de arhitectul Horia Creangă, nepotul lui Ion Creangă. Pentru Brașov reprezintă un punct de reper, kilometrul 0 al orașului.
Hotelul dispune de 189 de camere, 67 de camere executive și suite.
CITEȘTE ȘI ATLAS.app atrage o investiție de 500.000 de euro de la eMAG Ventures și țintește extinderea regionalăCompania Aro-Palace Brașov, care deține hotelul cu același nume, unul dintre cele mai mari hoteluri de cinci stele din afara Bucureștiului, este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București din 2017. Acționar majoritar este Transilvania Investments (fostul SIF Transilvania) cu o participație de 85,7%, în timp ce SIF Muntenia deține 10,3% din acțiuni.
Compania Aro Palace include și hotelul Capitol, un hotel cu 180 de camere, care trece printr-un proces radical de restructurare și care își va deschide porțile pentru oaspeți la sfârșitul anului 2025 sub marca Mercure Brașov Centre.
"Suntem onorați de rolul cheie pe care l-am avut în acest prim pas către un acord de franciză între Aro Palace SA și Hyatt. Această colaborare nu doar semnifică o dezvoltare remarcabilă pentru industria ospitalității românești, dar se aliniază și cu misiunea winsed.swiss de a facilita parteneriate strategice care redefinesc managementul hotelier și experiențele oaspeților", a declarat Prof. Dr Ray F. Iunius , CEO al winsed.swiss.
În noiembrie a fost anunțat că Hyatt, una dintre cele mai importante companii globale de ospitalitate și unul dintre cei mai experimentați operatori internaționali din regiunea CEE, prospectează piața din România ca parte a strategiei sale de expansiune în Europa de Est.
Grupul intenționează să își facă intrarea pe piața locală prin dezvoltarea unui hotel upper scale în București, cu aproximativ 200 de camere sub managementul Hyatt. Proiectul este anticipat să devină emblema brandului în România.
În 2022, Hyatt a atins o etapă importantă, marcând al șaselea an consecutiv în care a fost desemnată compania de ospitalitate cu cea mai rapidă creștere la nivel mondial.
Între 2017 și 2022, Hyatt a inaugurat 120 de hoteluri noi (aproximativ 23.200 de camere), dintre care 45% sunt amplasate în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). Aproximativ 66% din camerele adăugate se încadrează în segmentele de lux, lifestyle și resorturi.
În regiunea EMEA, Hyatt operează în prezent peste 200 hoteluri, cu un total de 46.000 de camere, având peste 18.000 de angajați, dintre care 7.000 în Europa. Portofoliul său diversificat include 18 branduri unice, dintre care Hyatt Regency este cel mai reprezentat, cu 47 de hoteluri, ceea ce reprezintă aproximativ 23% din total.
Grupul, cu sediul central în Chicago, deține peste 1.300 de hoteluri, cu circa 304.000 de camere și o echipă de peste 189.000 de angajați care activează în 76 de țări de pe 6 continente.
Oferta companiei include branduri din Colecția Timeless, inclusiv Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House®, Hyatt Studios și UrCove; Colecția Boundless, inclusiv Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Dream® Hotels, Hyatt Centric® și Caption by Hyatt®; Colecția Independent, care include The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt® și JdV by Hyatt®; și Colecția Inclusive, care include Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts® și Sunscape® Resorts & Spas.