Furnizorul român de materiale pentru industria publicitară Verla, care a abandonat recent negocierile privind o eventuală trecere în proprietatea francezilor de la Antalis, estimează o creștere de 10% a cifrei de afaceri anul viitor, până la pragul de 10 milioane de euro.
Compania își propune extinderea portofoliului de produse pentru piața autohtonă cu produse inovative, în linie cu tendințele de pe piața internațională.
Pentru anul în curs, Verla estimează afaceri de circa 9 milioane de euro, în creștere cu 20% raportat la 2017.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Rușii de la Alro vând o treime din acțiunile producătorului de aluminiu la prețul de 3 lei pe unitateÎn vară, Verla a ajuns la un acord privind intrarea în portofoliul companiei franceze Antalis, lider pe piața europeană de distribuție de hârtie pentru birouri, ambalaje industriale și comunicare vizuală, într-o tranzacție evaluată la 2,6 milioane de euro.
Operațiunea a fost avizată de Consiliul Concurenței în luna septembrie. Luna trecută, însă, Verla a anunțat că tranzacția a fost abandonată din cauza “diferenței de viziune privind strategia de dezvoltare în viitor”.
Verla, companie fondată la Cluj-Napoca în 1994 ca o afacere de familie, distribuie materiale și echipamente pentru industria publicitară.
Compania are 65 de angajați și operează două depozite, în Cluj-Napoca și București, precum și două magazine de decorațiuni interioare, sub mărcile Verla Decor și Studio Print.