Braiconf se împrumută pentru a acoperi plățile către furnizori, salarii, taxe. "Vrem să aducem marca Braiconf în secolul 21."

Braiconf se împrumută pentru a acoperi plățile către furnizori, salarii, taxe. "Vrem să aducem marca Braiconf în secolul 21."
scris 14 iun 2021

Braiconf Brăila, cel mai mare producător de cămăși din România, a primit o finanțare de 400.000 euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari.

Fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plățile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat și de asigurari sociale.

VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete! CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!
Urmărește-ne și pe Google News

„Acest pachet de finanțare ne sprijină într-un moment foarte important pentru companie și va fi folosit pentru desfășurarea activității noastre în conditii optime. Cu o istorie de 70 de ani, Braiconf implementează acum o nouă strategie a promovarii mărcii sale pe termen lung, menită să reflecte adevărata valoare a produselor pe care le oferim pe piață. Avem planuri ambițioase, prin care vrem să aducem marca Braiconf în secolul 21, într-un sector cum este industria textilă, în condițiile extraordinare pe care le trăim. Am traversat un an plin de provocări, iar una dintre cele mai mari preocupări ale noastre a însemnat siguranța resursei umane și, totodată, implementarea noii strategii pe mai multe segmente ale business-ului, de la componenta de retail, până la linia de produse 100% românești”, a declarat Silviu Dumitrache, Președinte Braiconf.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Recent, acționarii majoritari ai companiei au anunțat o nouă strategie care vizează investiții în modernizarea celebrei mărci românești și a tuturor componenetelor din jurul său: activitatea de bază, retail, linii proprii, resurse umane.

Cu o producție anuală de peste 800.000 cămăși pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH și alții, produse în fabrica de la Brăila, cu execuție impecabilă și țesături de cea mai bună calitate, Braiconf a câștigat și recunoașterea internațională a produselor sale si se va concentra pe creșterea productiei sub brandul propriu. Noua strategie Braiconf include schimbări în zona liniilor de producție și a colecțiilor.

Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare CITEȘTE ȘI Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare

Fabrica de la Brăila a fost deschisă în anul 1950 cu 280 de angajați.

Acționariul principal este Electroargeș, cu 61,5%, după ce fondul de investiții Bank Julius Baer & Co a vândut participația de 25,1% pe care o deținea.

viewscnt
Afla mai multe despre
braiconf
raiffeisen bank