Braiconf Brăila, cel mai mare producător de cămăși din România, a primit o finanțare de 400.000 euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari.
Fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plățile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat și de asigurari sociale.
„Acest pachet de finanțare ne sprijină într-un moment foarte important pentru companie și va fi folosit pentru desfășurarea activității noastre în conditii optime. Cu o istorie de 70 de ani, Braiconf implementează acum o nouă strategie a promovarii mărcii sale pe termen lung, menită să reflecte adevărata valoare a produselor pe care le oferim pe piață. Avem planuri ambițioase, prin care vrem să aducem marca Braiconf în secolul 21, într-un sector cum este industria textilă, în condițiile extraordinare pe care le trăim. Am traversat un an plin de provocări, iar una dintre cele mai mari preocupări ale noastre a însemnat siguranța resursei umane și, totodată, implementarea noii strategii pe mai multe segmente ale business-ului, de la componenta de retail, până la linia de produse 100% românești”, a declarat Silviu Dumitrache, Președinte Braiconf.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Recent, acționarii majoritari ai companiei au anunțat o nouă strategie care vizează investiții în modernizarea celebrei mărci românești și a tuturor componenetelor din jurul său: activitatea de bază, retail, linii proprii, resurse umane.
Cu o producție anuală de peste 800.000 cămăși pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH și alții, produse în fabrica de la Brăila, cu execuție impecabilă și țesături de cea mai bună calitate, Braiconf a câștigat și recunoașterea internațională a produselor sale si se va concentra pe creșterea productiei sub brandul propriu. Noua strategie Braiconf include schimbări în zona liniilor de producție și a colecțiilor.
Fabrica de la Brăila a fost deschisă în anul 1950 cu 280 de angajați.
Acționariul principal este Electroargeș, cu 61,5%, după ce fondul de investiții Bank Julius Baer & Co a vândut participația de 25,1% pe care o deținea.