Maspex: Bucovina și Alcalia și-au consolidat poziția în topul preferințelor de consum; vrem să menținem acest ritm de creștere

Retail   
Maspex: Bucovina și Alcalia și-au consolidat poziția în topul preferințelor de consum; vrem să menținem acest ritm de creștere

Vânzările de apă îmbuteliată continuă să crească, în condițiile în care, după pandemie, românii au devenit mai atenți la alegerile care țin de sănătate și au integrat hidratarea corectă în rutina zilnică, potrivit Maspex, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul alimentar și al băuturilor.

Este prezent pe acest segment atât cu brandul consacrat Bucovina, cât și cu Alcalia, singura apă minerală natural alcalină disponibilă pe piață.

Urmărește-ne și pe Google News

“Brandurile din portofoliul nostru au înregistrat creșteri aliniate cu evoluția categoriei, consolidându-și poziția în topul preferințelor de consum. Aceste rezultate au fost susținute de eforturile continue de inovare și lansările de produse adaptate stilului de viață activ, care au permis o prezență tot mai relevantă în piață, prin formate variate și accesibile.

În perioada următoare, ne propunem să menținem acest ritm de creștere, analizând permanent nevoile și așteptările consumatorilor și să continuăm strategia de inovație cu produse ce răspund intereselor actuale legate de hidratare și beneficii specifice acestui segment”, spune pentru Profit.ro Ioana Vișean, Director Comunicare Maspex România.

Un sortiment de Toblerone a fost retras definitiv de pe piața UK. Compania: Este o decizie dificilă CITEȘTE ȘI Un sortiment de Toblerone a fost retras definitiv de pe piața UK. Compania: Este o decizie dificilă

Bucovina este un pilon strategic pentru Maspex, care susține portofoliul companiei și își consolidează constant poziția pe piață.

Una dintre direcțiile de dezvoltare a mărcii este reprezentată de parteneriatele încheiate cu federațiile sportive.

Parteneriatul cu echipa națională de fotbal, aflat în al cincilea an, a generat cel mai mare impact, susținut și de rezultatele notabile obținute de echipă în ultima perioadă.

“Comunicarea dedicată acestui parteneriat ne-a adus o expunere remarcabilă în rândul suporterilor și al consumatorilor, poziționând Bucovina ca un brand apropiat de pasiunile românilor.

Alertă ANPC după verificări în magazine - Cozonaci cu până la 21 de aditivi diferiți. Semne de întrebare legate de sintagma ”tradiționale” și ”de casă” CITEȘTE ȘI Alertă ANPC după verificări în magazine - Cozonaci cu până la 21 de aditivi diferiți. Semne de întrebare legate de sintagma ”tradiționale” și ”de casă”

Această asociere a contribuit semnificativ la atingerea obiectivelor noastre de întărire a poziției pe piață. În 2025, ne propunem să continuăm această direcție de comunicare, valorificând oportunitatea de a ne conecta cu publicul pasionat de sport, de a amplifica vizibilitatea produselor și de a consolida asocierea pozitivă cu valorile sportive”, completează Vișean. 

Imaginea brandului Bucovina este puternic ancorată în percepția consumatorilor, astfel că orice schimbare de prezentare și vânzare a produsului va fi atent evaluată.

Toate produsele lansate sub umbrela Bucovina, de la Bucovina Fructată până la cea mai recentă gamă Bucovina Plus Mineral, reflectă unicitatea brandului, iar Maspex și-a propus să continue această direcție strategică și pe viitor, spune Vișean.

În ceea ce privește segmentul apei alcaline, în dezvoltare, Alcalia a înregistrat anul trecut, urmare a susținerii puternice în comunicare, o creștere low-teens (puțin peste 10%).

ULTIMA ORĂ După ani de așteptare, Aldi face primul pas spre România CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ După ani de așteptare, Aldi face primul pas spre România

“Alcalia este singura apă minerală natural alcalină prezentă pe rafturile din România, principalii competitori fiind reprezentați de ape de izvor sau chiar ape de masă. Apa Alcalia este extrasă de la peste 1.200 m adâncime, este microbiologic pură și îmbuteliată direct la sursă, fără a i se aduce modificări de orice fel”, afirmă reprezentantul Maspex.

Brandul este prezent acum pe piețele din România, Polonia, Ungaria și Cehia, îregistrând în toate aceste țări rezultate foarte bune, astfel că produsul va fi dezvoltat în continuare, atât local cât și internațional.

În 2024, Maspex a realizat un spot nou, unde brandul a devenit un "combustibil" natural al vieții moderne, un must-have pentru hidratare optimă și stare de bine, cu scopul creșterii notorietății și impulsionării vânzărilor.

Marca a fost prezentă pe TV, în digital, dar și in-store cu materiale de creștere a vizibilității, iar campania a înregistrat rezultate foarte bune: a ajuns la peste 2 milioane de oameni (all, 30-55, urban) pe TV, la peste 9 milioane gross reach în mediul digital și un ritm de creștere în zona high teens în vânzări cantitative în Q1 2025 vs Q1 2024.

Totodată, Vișean a arătat că Maspex are un portofoliu de produse foarte variat, din care fac parte categorii precum băuturi răcoritoare, apă, produse din zona food, cafea instant și băuturi alcoolice, și își adaptează strategiile în funcție de oportunitățile de creștere pentru fiecare categorie sau subcategorie de produse, astfel încât să-și consolideze poziția pe piață.

Benvenuti deschide cel mai mare magazin din regiunea Moldovei, la Iași CITEȘTE ȘI Benvenuti deschide cel mai mare magazin din regiunea Moldovei, la Iași

În fabrica din Vălenii de Munte, județul Prahova, Maspex produce sucuri și nectaruri (precum Tymbark și Tedi), produse instant (La Festa), snacks-uri dulci și sărate (Salatini) și pastele făinoase Arnos.

Maspex activează în România din anul 1996, numindu-se initial La Festa International. Compania a extins și modernizat fabrica din Prahova, în perioada 2001 – 2008, și a făcut trei achiziții importante: producătorul de paste Arnos Oradea (2007), o parte a activelor Pan Group Craiova (2013) și Rio Bucovina (2016).

La nivel international, grupul este lider pe piața sucurilor, nectarurilor și băuturilor răcoritoare în Polonia, Cehia, Slovacia și România și un jucător important în Ungaria, România, Bulgaria, Lituania și Letonia.

Maspex România face parte din grupul Maspex, cea mai mare companie privată din industria alimentară din Polonia și una dintre cele mai mari din Europa Centrală și de Est, cu o istorie de peste 30 de ani pe piața de profil. Produsele grupului sunt distribuite în peste 60 de țări de pe toate continentele, cu excepția Antarcticii.

viewscnt
Afla mai multe despre
apă minerală
bucovina
alcalia