Starbucks va introduce un nou cod vestimentar pentru angajații din Statele Unite, începând cu luna viitoare.
Este parte a unui efort de a-și reîmprospăta imaginea și a da un nou impuls afacerile sub conducerea noului CEO, Brian Niccol, conform foxbusiness.com.

Începând cu 12 mai, angajații vor fi obligați să poarte tricouri simple negre, cu mânecă scurtă sau lungă – fie cu guler rotund, fie tip cămașă cu guler sau nasturi.
De asemenea, vor putea purta pantaloni sau fuste în nuanțe de kaki, negru sau denim albastru, în orice tonalitate. Conform declarațiilor companiei, fiecare angajat va primi gratuit două tricouri branduite cu sigla Starbucks.

Totodată, conform anunțului companiei, Starbucks va renunța la circa 30% din meniul său, mai exact la partea considerată „prea complicată”, scopul fiind acela de a „crea un sentiment de familiaritate” dar și pentru a facilita munca angajaților, arată G4Food.ro.
Strategia noului manager
Este vorba de un prim set de măsuri adoptate sub conducerea lui Niccol, care a preluat funcția de CEO în septembrie, și înscriu în strategia acestuia menită să readucă brandul la rădăcinile sale de cafenea clasică.
Pe lângă obiectivul de a crește profitabilitatea, Niccol urmărește și îmbunătățirea mediului de lucru, după ani de presiune în creștere din partea mișcărilor de sindicalizare și mai multe trimestre dezamăgitoare din punct de vedere financiar, cauzate de scăderea traficului în locații.

În plus, ca parte a revenirii la atmosfera tradițională de „cafenea”, compania a reintrodus elemente personalizate precum mesajele scrise de mână cu markerul pe pahare, utilizarea cănilor și revenirea la barul cu condimente, un obicei de dinainte de pandemie.