Furla, brandul italian de lux furnizor de genți și accesorii din piele, precum și de încălțăminte, își consolidează prezența în România prin deschiderea unor noi magazine, prin parteneriatul cu grupul IULIUS.
FURLA a inaugurat prima sa unitate din afara Capitalei, în ansamblul Palas Iași.
În Cluj-Napoca, brandul va fi prezent în proiectul RIVUS, aflat în dezvoltare, atât prin intermediul unui nou magazin monobrand, FURLA, cât și prin cel mai nou concept multibrand, MAMAQUILLA.

MAMAQUILLA este un nou concept multibrand cu un portofoliu de branduri precum Furla, Coccinelle, Piquadro, Mario Valentino, Kate Spade.

Recent, compania IULIUS a anunțat că lucrează cu biroul de arhitectură Foster+Partners pentru reconfigurarea ansamblului Palas, care va avea o suprafață extinsă de 80.000 mp.

Furla a fost creat în Bologna, Italia, de către Aldo Furlanetto, în 1927.

Începând din 1970, FURLA și-a consolidat o prezență puternică în întreaga lume.
În prezent, cuprinde peste 1.600 de puncte de vânzare la nivel global, dintre care 1.200 sunt magazine multibrand.
Rețeaua monobrand se află în 100 de țări, incluzând 223 de magazine – 128 magazine proprii și 95 outlet-uri, 114 francize dintre care si FURLA din București și 39 locații în travel retail.