Retailerul german de articole sportive Puma va tăia 500 de locuri de muncă în întreaga lume, ca parte a programului său de reducere a costurilor.
Grupul german a emis previziuni dezamăgitoare pentru primul trimestru și întreg anul 2025, pe fondul cererii slabe din China și din SUA.

Vânzările trimestriale dezamăgitoare și perspectivele au alimentat îngrijorările cu privire la capacitatea sa de a concura cu rivalii mai mari Adidas și Nike.
Puma caută, de asemenea, să respingă mărcile mai noi, cu creștere rapidă, precum On Running și Hoka, în timp ce se străduiește să-și dezvolte brandul și să ocupe o cotă mai mare din piața globală de îmbrăcăminte sportivă, de 400 de miliarde de dolari.

Aproximativ 150 de locuri de muncă din cele 500 vor fi tăiate la sediul Puma, a declarat directorul general, Arne Freundt.
Compania, care are aproximativ 21.000 de angajați în întreaga lume, va închide, de asemenea, anumite magazine neprofitabile.

Puma a lansat un program de reducere a costurilor care urmărește să atingă o marjă de câștig înainte de dobândă și impozit de 8,5% până în 2027, comparativ cu 7,1% în 2024.