JPMorgan cere personalului să revină la birou cinci zile pe săptămână, începând din martie, provocând plângeri

JPMorgan cere personalului să revină la birou cinci zile pe săptămână, începând din martie, provocând plângeri
scris astăzi, 13:22

Banca americană JPMorgan Chase a anunțat, printr-un memo intern, că angajații care lucrează conform unui program hibrid trebuie să se întoarcă la birou 5 zile pe săptămână, începând din luna martie. Decizia a stârnit sute de comentarii din partea angajaților, inclusiv plângeri legate de această schimbare, transmite Reuters.

Companiile financiare au fost printre cele mai ferme în impunerea cerințelor de întoarcere la birou în urma pandemiei de COVID-19 care a afectat Statele Unite din 2020. Multe dintre acestea au început să ceară angajaților să se întoarcă în birouri încă din 2021.

Urmărește-ne și pe Google News
Președintele croat Zoran Milanovic, critic al UE și al NATO, a obținut un nou mandat CITEȘTE ȘI Președintele croat Zoran Milanovic, critic al UE și al NATO, a obținut un nou mandat

CEO-ul JPMorgan, Jamie Dimon, și omologii săi de la Goldman Sachs și Morgan Stanley au susținut puternic munca de la birou, considerând că aceasta favorizează un învățat mai bun, inovația și cultura organizațională, scrie News.ro.

Potrivit memo-ului de vineri, mai mult de jumătate dintre angajații JPMorgan deja lucrează full-time la birou. Banca are peste 316.000 de angajați la nivel global.

”Acum este momentul potrivit pentru a consolida abordarea noastră de muncă full-time la birou. Credem că aceasta este cea mai bună modalitate de a conduce compania”, au scris directorii băncii.

Un purtător de cuvânt al JPMorgan a confirmat conținutul memo-ului, dar a refuzat să comenteze suplimentar.

New York Times pune Bulgaria în topul destinațiilor pentru 2025 CITEȘTE ȘI New York Times pune Bulgaria în topul destinațiilor pentru 2025

”Știm că unii dintre voi preferă un program hibrid și înțelegem cu respect că nu toată lumea va fi de acord cu această decizie”, au scris Dimon și alți lideri ai băncii. „A fi împreună sporește semnificativ mentoratul, învățarea, brainstorming-ul și realizarea sarcinilor.”

Unii angajați JPMorgan au protestat față de această directivă de întoarcere la birou prin postarea de comentarii pe site-ul intranet al companiei, potrivit a două surse care au văzut postările și care au refuzat să fie identificate discutând despre problemele de personal.

Printre plângeri s-au numărat costurile crescute de navetă și îngrijire a copiilor, precum și îngrijorările legate de sănătatea mentală și stres, potrivit uneia dintre surse.

După ce au fost postate mai mult de 300 de comentarii în prima oră, pagina a fost blocată, a declarat a doua sursă.

Angajații esențiali ai băncii, inclusiv cei din sucursale, au continuat să lucreze în persoană pe toată durata pandemiei.

JPMorgan a început să cheme angajații corporativi în birouri pe bază de rotație la mijlocul anului 2021, după luni de închidere din cauza pandemiei, iar în 2023 a adus directorii de la nivel de management în birouri full-time.

ANUNȚ O nouă țară va intra în curând în Schengen CITEȘTE ȘI ANUNȚ O nouă țară va intra în curând în Schengen

Banca, cea mai mare din SUA, a menționat că angajații vor avea cel puțin 30 de zile pentru a se pregăti pentru întoarcerea completă la birou. De asemenea, aceștia vor trebui să solicite aprobarea managerilor dacă au nevoie de mai mult timp pentru a se pregăti.

„Ceea ce nu se schimbă este sprijinul nostru pentru flexibilitatea la locul de muncă, pe care ne angajăm să o oferim la toate nivelurile într-un mod echitabil”, a precizat banca.

Memo-ul include și un link către o listă de întrebări frecvente, oferind detalii despre excepțiile speciale pentru munca la distanță, flexibilitatea pentru motive personale și registrele de prezență.

viewscnt
Afla mai multe despre
jpmorgan
angajati
birouri