Compania aeriană maghiară low-cost Wizz Air anunță o actualizare importantă cu privire la opțiunile sale de asistență pentru clienți.
Compania aeriană a renunțat la numărul de telefon al centrului de apelare cu tarif premium și spune că niciun client nu va mai fi taxat la acest tarif.
Pasagerii români vor putea apela de acum centrul telefonic de asistență la tarife locale.
Wizz Air recomandă pasagerilor să utilizeze platforma sa online self-service, disponibilă prin intermediul site-ului web Wizz Air sau al aplicației mobile.
De aici, clienții își pot gestiona rezervările, pot obține informații despre zborurile lor, pot face modificări, pot solicita rambursări sau pot rezolva probleme legate de întârzieri sau anulări.
Clienții pot solicita informații non-stop despre propria rezervare, starea zborului, bagaje și serviciile WIZZ prin intermediul chatbotului online al companiei aeriene, Amelia. De asemenea, pentru întrebări mai complexe, în chatul live sunt disponibili non-stop și agenți.
CITEȘTE ȘI FOTO Premieră în România - intersecții pe 3 niveluriAnul trecut, Wizz Air a lansat serviciul Amelia Voice, care oferă clienților actualizări automatizate despre rezervările lor, oferind informații și îndrumări esențiale în cazul oricărei perturbări a unui zbor.