FOTO Un nou tren de metrou Alstom a ajuns în depoul Metrorex. "În ordine alfabetică: Giurgiu, Ilfov, Sălaj, Teleorman, Sibiu. Nu este o lecție de geografie!"

FOTO Un nou tren de metrou Alstom a ajuns în depoul Metrorex. "În ordine alfabetică: Giurgiu, Ilfov, Sălaj, Teleorman, Sibiu. Nu este o lecție de geografie!"
scris ieri, 18:48

Al cincilea tren de metrou Alstom a ajuns în depoul Metrorex.

"Deci, cum se numește cel de-al cincilea tren de metrou Metropolis, pentru Magistrala 5?  Se numește Sibiu și se află acum în depoul Berceni al Metrorex, urmând să parcurgă etapele pregătitoare intrării în circulație pe cea mai modernă magistrală.

Urmărește-ne și pe Google News

FOTO Un nou tren de metrou Alstom a ajuns în depoul Metrorex.

Așadar: Giurgiu, Ilfov, Teleorman, Sălaj și Sibiu. Iar în curând li se va alătura și trenul numărul 6, Cluj.

Nu este o lecție de geografie, ci enumerarea trenurilor noi de metrou care se află deja în depoul Berceni al Metrorex.", transmite compania.

VIDEO&FOTO A fost deschisă circulația pe o nouă Variantă Ocolitoare CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO A fost deschisă circulația pe o nouă Variantă Ocolitoare

FOTO Un nou tren de metrou Alstom a ajuns în depoul Metrorex.

FOTO Un nou tren de metrou Alstom a ajuns în depoul Metrorex.

Franța, Grecia, Italia și Polonia vor vota pentru taxarea cu 45% a mașinilor electrice produse în China, voturi suficiente pentru a fi adoptată propunerea Uniunii Europene CITEȘTE ȘI Franța, Grecia, Italia și Polonia vor vota pentru taxarea cu 45% a mașinilor electrice produse în China, voturi suficiente pentru a fi adoptată propunerea Uniunii Europene

Companiei Alstom i-a fost atribuit un contract de către Metrorex SA, operatorul rețelei de metrou din București, pentru a asigura un total de până la 30 de trenuri Metropolis pentru noua Magistrală 5, livrate în două tranșe. Valoarea contractului pentru primele 13 trenuri este de peste 100 de milioane EUR. Acest contract poate fi extins cu opțiunea de livrare a încă 17 trenuri, pe baza unei comenzi din partea beneficiarului, valoarea totală a proiectului putând ajunge la 240 de milioane EUR.

Fiecare tren cu 6 vagoane are 216 locuri într-o dispunere longitudinală și asigură două zone speciale de acces destinate pasagerilor cu dizabilități. Trenurile au o configurație specifică, personalizată pentru metroul din București: caroserie din oțel inoxidabil, 114 metri lungime și trei metri lățime, asigurând o capacitate totală de 1.200 de pasageri/tren. Configurația finală, culorile și finisajele vor fi complet personalizate în conformitate cu cerințele clientului, în etapa de proiectare. Trenurile vor fi echipate cu tehnologia CBTC la bord, pentru a fi compatibile cu cea mai modernă tehnologie de semnalizare din calea de rulare.

viewscnt
Afla mai multe despre
alstom
metrorex