Instrumente pentru o muncă remote eficientă

Instrumente pentru o muncă remote eficientă
scris 14 oct 2021

Munca de la distanță nu trebuie să fie haotică și afectată de lipsa de concentrare. Cu aplicațiile și serviciile potrivite, aceasta poate fi organizată și eficientă în aproape toate domeniile pretabile, generând rezultate pe măsură.

Organizare

În funcție de natura job-ului, organizarea poate însemna lucruri diferite. Poate fi vorba de simpla organizare a unor documente sau poate fi vorba de împărțirea sarcinilor între colegii din aceeași divizie și urmărirea online a progresului făcut și a dificultăților întâmpinate.

Urmărește-ne și pe Google News

Pentru organizarea documentelor trebuie avut în vedere faptul că acestea trebuie să fie în permanență disponibile online, astfel că cea mai recomandă soluție este un serviciu de găzduire cu funcții de office.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Poate fi Google Drive sau Microsoft 365 pentru muncă de birou. Poate fi Zoho, care, pe lângă suita office, oferă instrumente financiare, de management IT și chiar marketing și vânzări.

Comunicare

Dincolo de aplicații simple de comunicare, accesibile oricui pe telefonul mobil și desktop, precum WhatsApp, Messenger, Telegram sau Signal (pentru un plus de intimitate), există soluții speciale pentru nevoile de comunicare mai complexă.

Alături de celebrul Zoom, pentru comunicare video există acum soluții competente dezvoltate de Microsoft, Google și Facebook.

Soluțiile moderne de comunicare video s-au dezvoltat foarte mult de la începutul pandemiei, când lucru de la distanță a devenit o constantă în viața multor angajați.

Acestea acomodează un mare număr de participanți și oferă funcții avansate de îmbunătățire a imaginii și sunetului, precum înlocuirea fundalului și focusarea sunetului pe vorbitor. Aceleași soluții ofere funcții avansate de prezentare a documentelor.

Productivitate

Dacă problemele de organizare și comunicare au fost rezolvate, productivitatea nu mai are obstacole majore în față. Are însă nevoie de instrumente eficiente de lucru.

Este foarte importantă colaborarea pe proiecte, pentru ca membrii echipelor de lucru să-și poată împărți sarcinile, iar liderul echipei să urmărească progresul acestora și să identifice problemele apărute.

Slack rămâne unul dintre cele mai mari nume pentru colaborarea pe proiecte. Membrii echipelor își pot crea propriul mediu și pot conecta instrumentele necesare, de la cele de videoconferință, la soluțiile de stocare a documentelor online.

O alternativă la Slack poate fi Asana, care oferă soluții de planificare și dezvoltare a conținutului, plus instrumente de automatizare a task-urilor repetitive.

Nici Trello nu este de neglijat, care, spre deosebire de Slack, încearcă să susțină productivitatea prin așa-zisele carduri pentru organizarea sarcinilor.

Vrei să citești mai multe articole despre acest subiect? Intră pe V-hub

viewscnt
Afla mai multe despre
munca de la distanță