Retailerul german Lidl se retrage de piața serviciilor turistice din România, după circa 5 ani de la intrare, argumentându-și decizia prin contextul global actual nefavorabil călătoriilor.
"Începând cu 1 martie 2021, ca urmare a contextului global actual nefavorabil călătoriilor, Lidl Tour își va înceta activitatea în România. Le mulțumim tuturor clienților care au călătorit alături de noi! Satisfacția clienților rămâne la fel de importantă pentru noi.
CITEȘTE ȘI Florea Grup – 25 de ani. Pasiunea ne-a adus aiciDe aceea, toți cei care au achiziționat servicii prin Lidl Tour valabile după 1 martie se vor putea bucura în continuare de acestea, conform contractelor individuale încheiate cu partenerii noștri. Mai mult, partenerii depun eforturi pentru a le oferi turiștilor condiții sigure de călătorie", este mesajul companiei.
Lidl a intrat pe piața serviciilor turistice din România în iunie 2016, lansând un magazin online prin care vinde vacanțe. Reprezentanții companiei au declarat atunci pentru Profit.ro că, pentru oferirea pachetelor turistice pe www.lidl-tour.ro, Lidl va colabora cu TUI TravelCenter și Karpaten Turism.
CITEȘTE ȘI VIDEO Un duplex de la nivelul superior al unui complex rezidențial nou din Brașov, cu panoramă superbă către Tâmpa și zona istoricăÎn aprilie 2016, Lidl și-a extins obiectul secundar de activitate cu activități ale agențiilor turistice.
CITEȘTE ȘI Câți bani generează industria jocurilor de noroc la bugetul de stat”Pentru oferirea pachetelor turistice care vor fi disponibile de la jumătatea lunii iunie pe www.lidl-tour.ro, Lidl va colabora cu TUI TravelCenter și Karpaten Turism. Printre destinațiile incluse pe lista ofertelor Lidl Tour la lansare se numără: Delta Dunării, Grecia, Bulgaria, Spania, Turcia, Italia, India, Maroc, Republica Dominicană, dar și alte destinații din România, precum Mamaia sau Predeal”, au arătat atunci, pentru Profit.ro, reprezentanții Lidl.
CITEȘTE ȘI Experții THC.RO estimează o creștere solidă a mediului e-commerce în România și în 2021”Ca o urmare firească a dezvoltării Lidl în România și din dorința de a ne surprinde în mod constant clienții cu oferte inedite, aducem pe piața românească Lidl Tour. Prin pachetele turistice pe care le promovăm, dorim să le oferim românilor posibilitatea de a se bucura de călătorii minunate alături de cei dragi, din care să se întoarcă cu un bagaj plin de momente frumoase”, spunea Frank Wagner, președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
CITEȘTE ȘI Succesul Wörwag Pharma: de la farmacie la companie farmaceutică internaționalăLidl mai oferă serviciul de turism Lidl Tour și în Germania, Austria, Elveția (Lidl-Reisen), Olanda (Lidl-Reizen) și Italia (Lidl-Viaggi).
Discounterul german Lidl este pe locul trei în topul vânzărilor din România, după Kaufland și Carrefour.
Lidl a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT TV Vasile Godîncă-Herlea, Impetum Group: Firmele cu datorii au la îndemână mai multe metode de restructurare și trebuie să le acceseze cât mai rapid pentru a nu croniciza boalaRetailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail.
Cu sediul în Neckarsulm, în sudul Germaniei, Lidl este deținut de miliardarul Dieter Schwarz, cel mai bogat om de afaceri din Germania.
Lidl a înregistrat, în 2019, afaceri de 9,7 miliarde de lei, în creștere cu circa 24% față de cele din 2018, marcând unul dintre cele mai alerte ritmuri de creștere de pe piața locală de retail. Rețeaua Lidl numără circa 290 de magazine la nivel național, dintre care 37 în București, și 5 centre logistice, pentru care lucrează peste 8.000 de angajați. Pentru acest an, reprezentanții rețelei au anunțat că vor să mai deschidă aproximativ 20 de magazine noi.