INTERVIU Valentin Bancu, despre premium în business

INTERVIU Valentin Bancu, despre premium în business
scris 23 mar 2021

Valentin Bancu este Senior Engagement Manager în cadrul McKinsey & Company, fiind specializat în strategie și dezvoltare pentru businessuri din domeniul digital și tehnologic.

1. Cum vedeți dumneavoastră un produs și/sau un serviciu premium în general?

Urmărește-ne și pe Google News

Un produs premium, în opinia mea, trebuie să ofere o calitate foarte bună, o experiență de cumpărare unică și, în măsura în care este posibil, personalizarea produsului conform nevoilor și preferințelor cumpărătorului. Calitatea foarte bună se poate replica, de aceea experiența și personalizarea devin criterii importante și potențiali factori decisivi de diferențiere.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

2. Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?

Interacțiunea cu echipa SARTO a fost întotdeauna excepțională. Senzația a fost mereu că relația este una de prietenie, nu una comercială, de aceea, deși am locuit în alte 2 țări în ultimii 5 ani, mi-am achiziționat garderoba de business exclusiv de la ei. De asemenea, interacțiunea cu echipa SARTO nu se oprește la momentul achizițiilor, ci continuă pe parcursul anului prin discuții legate de noutăți și trenduri.

3. Ce recomandări ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?

Consider că orice producător care dorește o poziționare premium ar trebui să se gândească, pe lângă aspectele de bază privind calitatea superioară, cu ce se va diferenția de producătorii deja existenți. Este important să înțeleagă mai întâi nevoile nesatisfăcute ale cumpărătorilor vizați și să construiască un brand și produse unice care adresează aceste nevoi. De asemenea, calitatea interacțiunii cu potențialii cumpărători și serviciile oferite trebuie să fie impecabile, pentru a-i loializa cât mai repede.

4. Cum anticipați că se va transforma industria în care activați într-o lume post-pandemie?

Sunt foarte multe indicii care trimit către o interacțiune din ce în ce mai ancorată în mediul digital, iar ambiguitatea adițională din mediul de afaceri va face ca încrederea să fie construită mai greu în acest mod. Astfel, având în vedere că numărul interacțiunilor în persoană se va reduce, fiecare dintre acestea va deveni esențială pentru a lasa o impresie puternic pozitivă. De aceea prezența executivă - abilitatea de a proiecta încredere și substanță în condiții de presiune și incertitudine - va deveni esențială pentru construirea unor relații de afaceri de succes.

viewscnt
Afla mai multe despre
valentin bancu
sarto