eMAG, cel mai important retailer local online, a dechis cel mai mare showroom din provincie, cu o suprafață de aproape 600 de metri pătrați, în zona de retail de pe strada Sibiului nr. 10, Șelimbăr, și continuă strategia de extindere în offline la nivel național.
Noul showroom este primul inaugurat anul acesta de eMAG în afara Bucureștiului, după lansarea de luna trecută a magazinului offline din cadrul Galeriilor Titan.
Clienții eMAG vor putea testa aici, înainte de a plasa o comandă, peste 600 de produse și accesorii expuse din categorii precum electrocasnice, electronice, produse și soluții IT, gaming, aparate de îngrijire personală și smart tech, se arată într-un comunicat al retailerului.
“Deschiderea showroom-ului din Sibiu, primul inaugurat anul acesta în provincie, face parte din strategia eMAG de extindere în zona de vest (…). În plus, la Sibiu, venim cu o altă premieră eMAG, showroom-ul pe care îl deschidem acum va fi transformat, din luna septembrie, în primul eMAG showroom drive. (…) Clienții care vor plasa o comandă online vor putea intra în posesia produselor fără să coboare din mașină”, declarat într-un comunicat remis Profit.ro Sorin Dinu, director de retail la eMAG.
CITEȘTE ȘI Online-ul aduce aproape 10% din primele intermediate de Safety Broker, cel mai mare broker local. Obiectivul pentru acest an este 12%Estimările eMAG arată că peste 80.000 de comenzi vor fi livrate anual în noul magazin.
Retailerul a deschis primul showroom în 2008, în București, în cadrul Grant Shopping Center din cartierul Crângași.
În prezent, eMAG are două showroom-uri proprii în Capitală și câte un showroom în orașele Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu și Timișoara.
Retailerul mai are două puncte de livrare proprii, în Băneasa și Pitești, și încă 202 puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poșta Română.
Afacerile eMAG (Dante International) au crescut cu 36,4% în 2015, la 1,7 miliarde de lei, potrivit datelor disponibile la Ministerul Finanțelor. Pierderea netă a companiei s-a dublat în 2015, la 119,3 milioane de lei.