Declanșarea războiului în Ucraina a avut ca efect scăderea cererii de bunuri de folosință îndelungată, dar, după circa două luni, lucrurile au revenit la normal, a declarat președintele executiv Iulian Stanciu.
Caracteristicile piețelor externe de interes pentru magazinele online din România, resursele umane în perioada post-pandemică, evoluția pieței forței de muncă în companiile implicate în comerțul electronic și multe alte teme vor fi prezentate la Conferința Profit.ro - DPD România Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză.
Evenimentul, programat pentru 27 mai, la hotelul Marriott Bucharest Grand Hotel, cu sprijinul DPD și al Asociației Române a Magazinelor Online, va fi transmis în direct la PROFIT NEWS TV.
Detalii AICI
"Oamenii au văzut că joburile lor nu au fost afectate și au revenit cu comenzi. Inflația, care a crescut în ultimele luni, va afecta cu precădere clienții cu veniturile sub medie", a afirmat Stanciu.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La rândul său, Tudor Manea, directorul general al Dante International, compania care administrează eMAG, a afirmat că extinderea rețelei easyBox, care a ajuns la 2.836 de unități, a condus la scăderea consumului de carburanți și la creșterea productivității.
"Un curier care se deplasează la domiciliul clienților poate onora 100 de comenzi pe zi, în timp ce un curier care acoperă zona easyBox poate onora 500 de comenzi pe zi. Sporul de productivitate este foarte mare și ne-a permis, prin economiile realizate, să reducem costul serviciului easyBox și să extindem numărul de produse disponibile prin Genius", a spus Manea.
El a adăugat că eMAG a analizat în urmă cu câțiva ani posibilitatea extinderii în Ucraina, dar a renunțat. "Acum, în contextul războiului, decizia a fost smart choice", a spus el,