Dante International, firma care administrează eMAG, cel mai mare retailer online din România, a fost amendată de ANAF pentru că a folosit, în perioada ianuarie 2018 - iunie 2019, marca inregistrată CEL.ro, pentru a face publicitate înșelătoare și a-și promova magazinul online concurent prin intermediul motorului de căutare Google, transmite CEL.ro. Pe de altă parte, eMAG transmite că este vorba doar de un avertisment, contestat în instanță.
ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICI
Amenda a fost anunțată de CEL.ro, care a prezentat AICI și actul ANAF.
"Emag a fost amendat pentru folosirea mărcii înregistrate CEL.ro. Emag (Dante International) a fost sancționat contravențional de către ANAF Serviciul Ajutor de Stat, Practici Neloiale și Prețuri Reglementate pentru încălcarea prevederilor articolului 6) litera a), litera f) si litera h) din Legea nr. 158/2008. Emag a folosit în perioada ianuarie 2018 - iunie 2019 marca înregistrată CEL.ro pentru a face publicitate înșelătoare și a-și promova magazinul online concurent prin intermediul motorului de căutare Google", trasmite CEL.ro
ANAF a fost sesizată de Corsar Online, firma deținută de Tiberiu Pop și care operează site-ul CEL.ro.
În replică, eMAG transmite că este vorba doar de un avertisment, care este contestat în instanță.
„eMAG nu a fost amendat și nici nu a folosit practici înșelătoare. Este vorba de un conținut generat de utilizatori, care este indexat de Google conform regulilor platformei de căutare și bunelor practici din industrie: cuvintele și expresiile căutate de clienți pe eMAG.ro sunt indexate automat în motorul de căutare Google. Indexările automate în Google nu sunt publicitate plătită. eMAG a acționat întotdeauna conform acestor reguli și bune practici si va contesta adresa formulată”, este mesajul retailerului.