Organizatorii festivalului Afterhills "atacă" și segmentul tinerilor de 18-25 de ani și speră să-și dubleze, astfel, la 200.000 numărul de participanți din acest an

Organizatorii festivalului Afterhills "atacă" și segmentul tinerilor de 18-25 de ani și speră să-și dubleze, astfel, la 200.000 numărul de participanți din acest an
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 15 apr 2019

În acest an, festivalul Afterhills se va desfășura în două weekenduri consecutive, nu doar în unul singur, ca până acum, pentru că organizatorii vor să targeteze separat tinerii cu vârste între 18 și 25 de ani, care reprezintă 65% din totalul participanților la concerte și festivaluri de acest fel. Prin această mișcare, organziatorii estimează că numărul participanților se va dubla în acest an la 200.000 de persoane.

Până acum, festivalul a avut două ediții, în 2017 și 2018, iar ambele au avut loc într-un singur weekend, în luna iunie. În acest an, se va desfășura pe parcursul a două weekenduri: 23 - 25 august este weekend-ul dedicat tinerilor iubitori de trap, EDM și trance, dornici să petreacă 72 de ore, iar 30 - 1 septembrie este weekend-ul în care vor performa artiști și trupe live, într-o atmosferă chill. Ediția 2019 va avea loc lângă pădurea Dobrovăț, aflată la 20 km de Iași.

Urmărește-ne și pe Google News

Ovidiu Biber, co-fondator al festivalului, spune pentru Profit.ro că până acum, la festival a fost același tip de muzică, preferată, în special, de tinerii cu vârste între 25 și 34 de ani. Cu toate acestea, la ediția de anul trecut, doar 44% din participanți au fost din această categorie de vârstă, restul fiind între 18 și 24 de ani (33%), 35-44 de ani (16%) și restul în categoriile 13-17 ani (însoțiți de părinți) sau peste 45 de ani.

"Tinerii de 18-25 de ani nu ascultă aceeași muzică precum ce de 25-34 de ani, nu se distrează la fel și se comportă diferit la aceste festivaluri. Practic, din totalul celor care merg la acest tip de evenimente, la nivel mondial, tinerii sub 25 de ani ocupă 65%. Acești tineri, chiar dacă nu câștigă banii lor, de multe ori, și îi au de la părinți, cheltuiesc la un eveniment tot ce au în buzunar, fie că e vorba de 1.000 de lei sau de 10.000 de lei. Ceilalți, de peste 25 de ani, chiar dacă au mai mulți bani, pentru că în general lucrează, nu îi cheltuiesc pe toți, fiindcă au rate și alte obligații", explică organizatorul festivalului.

Primii filipinezi ajunși într-un hotel din Deltă au fost aduși de cel mai vechi investitor din zonă CITEȘTE ȘI Primii filipinezi ajunși într-un hotel din Deltă au fost aduși de cel mai vechi investitor din zonă

Dacă în 2017, la Afterhills au fost 74.000 de participanți, iar anul trecut peste 100.000, în acest an, pentru că vor fi două weekenduri de muzică, unul dedicat segmentului 17-25 și celălalt pentru tinerii între 25 și 34 de ani, în acest an organizatorii așteapă mai mult de 200.000 de persoane.

Ovidiu Biber spune că intrarea la festival costă, în medie, între 50 și 100 de euro de persoană, iar fiecare participant mai cheltuie, în medie, în jur de 100 de euro pentru băutură, mâncare, dulciuri etc.

În fiecare an, organizatorii au construit și un camping, unde au amplasat corturi de două persoane, unde un loc putea fi închiriat cu 100 de lei pe noapte, dar exista și posibilitatea ca cei care au corturi proprii să le poată amplasa acolo, alături de o zonă pentru rulote. Anul trecut s-au cazat la cort aproape 1.000 de persoane.

În acest an, corturile vor fi mult mai mari și fiecare dintre ele va avea 2-4 paturi normale, covor, dulapuri și sursă de lumină. Vor fi între 1.500 și 5.000 de astfel de corturi, în funcție de cerere.

Cele 2 weekenduri vor fi unite printr-o "punte" de luni și până joi, în care vor fi  organizate activități de team-building, summer party, cu zonele de chill, food, baruri, activations etc.


.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
afterhills
concert
strategie