Primăria Băcăului, oraș care în iulie s-au confruntat cu lipsa apei potabile timp de o săptămână, vrea să achiziționeze un sistem informatic care să gestioneze în mod unitar atât interacțiunile la ghișeu (bazate pe documente), cât și pe cele telefonice (prin dispecerat), viitoarea investiție vizând creșterea calității vieții și transformarea urbei de pe râul Bistrița într-un oraș inteligent (smart city).
Contractul a fost estimat la 2,29 milioane de lei, fără TVA, pe o perioadă de 12 luni de la data atribuirii, conform datelor SICAP (platforma IT pentru achiziții publice, fosta SEAP – www.e-licitatie.ro).
“Într-o perioadă în care municipalitățile investesc în tehnologie ca o măsură de creștere a calității vieții, urmărind viziunea transformării în orașe inteligente (smart cities), municipiul Bacău a derulat în perioada ianuarie – aprilie 2017 un proiect de realizare a unei strategii de informatizare a instituțiilor administrației locale din cadrul municipiului. Având în vedere necesitatea unui sistem informatic care să gestioneze în mod unitar atât interacțiunile la ghișeu (bazate pe documente) cât și pe cele telefonice (prin dispecerat), astfel încât toate interacțiunile cu cetățenii să se regăsească într-o singură într-o bază de date, iar fluxurile de activități și cele de documente să fie tratate în mod unitar, s-a solicitat prin tema de proiectare realizarea unui sistem informatic integrat, conform recomandărilor Strategiei de informatizare a municipiului Bacău”, se arată în caietul de sarcini al licitației.
CITEȘTE ȘI ANCOM lansează tarifele de acces la infrastructura RCS&RDS în OradeaOfertele vor fi deschise în prima decadă a lunii septembrie.
Denumit “Sistem Integrat pentru managementul interacțiunii cu cetățenii și gestiunea incidentelor care afectează domeniul public al Municipiului Bacău”, contractul va fi finanțat din fonduri bugetare.
O avarie majoră la conducta de aducțiune apă de la Valea Uzului a lăsat municipiul Bacău fără apă în luna iulie, pentru aproape o săptămână.