Buruiană, Bitdefender: Într-o companie axată pe inovație, eșecul trebuie acceptat ca o sursă de învățare

Buruiană, Bitdefender: Într-o companie axată pe inovație, eșecul trebuie acceptat ca o sursă de învățare
scris 1 nov 2017

Într-o companie axată pe inovații tehnologice, precum compania românească Bitdefender, trebuie cultivată o cultură a eșecului, prin care eșecul este privit ca o sursă de învățare, iar apetența pentru risc trebuie stimulată, a declarat miercuri Enterprise HR Manager în cadrul Bitdefender, Carmen Buruiană, la conferința „PROVOCĂRILE HR-ULUI ÎN ERA “GIG ECONOMY”, organizată de agenția de presă News.ro.

În cadrul evenimentului, specialiști în resurse umane au fost invitați să discute despre principalele trenduri în HR în 2017, provocările pe care le aduce era “GIG ECONOMY” managerilor din domeniu și cum transformă tehnologia piața muncii și procesele tradiționale de HR.

Urmărește-ne și pe Google News

”Cultura eșecului înseamnă acceptarea eșecului ca sursă de învățare, mai ales într-o companie axată pe inovație tehnologică. (...) Este importantă încurajarea ideilor nebunești și stimularea unei mediu de joacă”, a declarat Buruiană.

Anca Suditu, HR Accenture: În discuția cu angajatul compania trebuie să-și urmărească scopul CITEȘTE ȘI Anca Suditu, HR Accenture: În discuția cu angajatul compania trebuie să-și urmărească scopul

Ea consideră că, de asemenea, este foarte importantă într-o companie cultivarea unei apetențe către risc în rândul angajaților, ieșirea din zona de confort, asumarea riscurilor și a responsabilităților.

În fiecare companie există angajați-model, care au un impact pozitiv asupra echipei, iar angajații aleg de regulă să rămână într-o companie și datorită echipei, consideră Florin Petrescu, director de resurse umane în cadrul Vodafone România.

”Există modele pozitive în fiecare organizație, care au un impact extraordinar în cadrul echipei. (...) Cultura performanței și inovația tehnologică se numără printre principalii diferențiatori ai companiei”, a declarat Petrescu.

O relație foarte apropiată cu clienții strategici este esențială pentru un HR performant, consideră Anca Covaciu, Senior Consultant, MMM Consulting.

”O strategie de tip KAM ajută la construirea unei relații foarte apropiate cu clienții strategici, cu efect în fidelizarea clienților, în condițiile în care recrutarea și selecția este mult mai scumpă decât retenția”, a afirmat Covaciu.

viewscnt
Afla mai multe despre
bitdefender
carmen buruiana