Startup-ul Fishpointer, o imensă hartă interactivă a locurilor și metodelor de pescuit sportiv din România, anunță că a intrat în a doua fază de dezvoltare și caută să atragă 200.000 de euro în cadrul acestui proces. Anunțul vine la puțin peste jumătate de an de la momentul în care George Dragne (foto) și Andrei Tomiță, fondatorii firmei, au bătut palma pentru o primă tranșă de investiții cu Răzvan Căpățînă, primul investitor care a pariat și pe Bittnet, firmă listată astăzi pe piața AeRo a Bursei de Valori București.
Peste 10% dintre pescarii sportivi din România, adică aproximativ 20.000 de oameni, sunt înregistrați cu conturi active pe Fishpointer.
Aplicația, singura de acest tip disponibilă pentru apele din România, este, în fapt, o imensă hartă interactivă dedicată pescarilor, care funcționează pe un principiu asemănător Waze, adică prezintă locuri pentru pescuit, dar și rezultatele sau impresiile pescarilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Fondatorii startup-ului lansat în urmă cu doar șase luni nu vor să se oprească la România.
“Fishpointer a fost lansată în România pentru testarea modelului de business, iar următorul pas este extinderea în noi geografii. Primele vizate sunt țările vorbitoare de limba engleză: Statele Unite, Marea Britanie, Australia, Canada și Noua Zeelandă”, transmit cei de Fishpointer.
Fishpointer a fost unul dintre startup-urile selectate in acceleratorul MVP Academy 2016 organizat de Tech Hub Bucuresti.
Piața internațională de pescuit recreativ căreia i se adresează Fishpointer este estimată la 75 miliarde de euro anual.
Deși România generează doar 80 de milioane de euro din această sumă, reprezintă un mediu propice pentru testarea și validarea business-ului.
Peste 60% dintre cheltuielile pescarilor se fac în țările vorbitoare de limba engleză, iar acesta este și principalul motiv pentru care Fishpointer a ales teritoriilor menționate ca ținte de crestere.