TUI TravelCenter, franciza în România a TUI Group, cel mai mare turoperator la nivel mondial, își întregește echipa de conducere.
Elena Anghel, cu o experiență de 28 de ani în turism, se alătură firmei din poziția de director comercial, în vreme ce Claudia Bratosin, fostă acționară a agenției Butterfly Tourism, preia conducerea Departamentului B2B din cadrul TUI TravelCenter.
Elena Anghel a lucrat în cadrul unor agenții precum Paralela 45, unde a deținut funcția de general manager vreme de 18 ani, și Prestige Tour, pe care a condus-o din poziția de general manager între 2014 și 2018. Pe același post s-a aflat și în agenția Perfect Tour.
Cu o experiență de 25 de ani în activități de organizare evenimente și protocol, precum și în Client Service, Claudia Bratosin a fost acționar și director operațional al agenției Butterfly Tourism, de care s-a despărțit în 2008, când a schimbat complet domeniul, îndreptându-se către o carieră în sectorul bancar.
TUI, cel mai mare operator mondial de turism, ieșise de pe piața românească după ce Dragoș Anastasiu a vândut către Dertour lanțul de agenții de turism, care funcționau sub brandul TUI, dar a revenit pe piața locală, în franciză.
Franciza TUI este activă în România sub brandul TUI TravelCenter, are o rețea proprie de agenții, un site dedicat, o echipă de vânzare și conducere proprii.
Planul companiei, după cum a anunțat Profit.ro, este de a ajunge la o rețea de 45 de agenții în următorii cinci ani, Bucureștiul urmând să concentreze cele mai multe dintre unități.
CITEȘTE ȘI FOTO Noi hoteluri amendate de ANPC. ”Alte hoteluri au fost scoase la tablă!" „Momentan avem 5 agenții deschise, dar vom ajunge la 12 până în aprilie. Vom mai adăuga încă 10 agenții în 2023. Vrem să avem cam 45 de agenții deschise în următorii cinci ani. Nu vom face rabat de la investiții. Vom investi în tehnologie și vom căuta soluții de B2B, B2C, care pot porni de la câteva zeci de mii de euro până la câteva sute de mii de euro. Doar pentru anul acesta avem programate investiții de câteva milioane de euro, dintre care 300.000 de euro doar în deschiderile de agenții și tehnologie”, declară pentru Profit.ro Ștefan Joos, Director General TUI TravelCenter.
Pe piața locală, franciza TUI va opera momentan în Iași, Cluj, Timișoara, Târgul Mureș, Sibiu, Oradea și București, urmând ca pe viitor să se extindă și în alte orașe. „O să ajungem la aproape 50 de angajați în 2022 pe toată rețeaua, iar în 2023, pentru că ne vom extinde cu alte 10 locații, vor fi undeva între 20-30 de angajați noi, în funcție de localizarea sediului. Un sediu în mall, spre exemplu, are nevoie de mai mulți angajați”, mai spune acesta.
TUI Group operează în aproximativ 180 de destinații de pe mapamond. Grupul reunește peste 380 de hoteluri, 1.600 de agenții de turism pe întregul continent european, cinci companii aeriene de agrement europene, cu aproximativ 150 de aeronave pentru transport lung și mediu, 17 nave de croazieră.
TUI este listat pe bursa de la Frankfurt și de la Hanover, fiind inclus în indicele FTSE 250.