SanoPass, un startup fondat în primăvara anului 2019, ce emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați, introduce un abonament unic în România, cu o componenta de „cash-back” care ajută companiile să facă economii la buget prin calcularea transparenta a consumului de servicii medicale și economisirea contravalorii serviciilor neutilizate.
Abonamentele medicale SanoPass le asigură angajaților acces la servicii medicale de prevenție, într-o rețea de clinici private și cabinete medicale independente.
Această mutare vine la scurtă vreme după ce în rețeaua SanoPass s-au alăturat și clinicile Hiperdia, Laurus Medical, Spitalul Sf. Constantin, Spitalul Anghiomedica, RMN Diagnostica, Bio-Terra Med, Life-dental Spa și furnizorul de servicii de consiliere telefonică Telios.
Rețeaua de parteneri SanoPass ajunge astfel la 250 de clinici, centre și cabinete medicale.
Clienții SanoPass pot accesa acum servicii de consultații și investigații medicale în 23 de județe, iar rețeaua SanoPass cuprinde laboratoare și centre de analize partenere în toate județele prin centrele de recoltare Clinica Sante.
„Ideea de a oferi un abonament medical cu „cash back” ne-a venit în urma discuțiilor cu Manageri de Resure Umane și Directori Financiari care sunt nemulțumiți de faptul că oferă abonamente medicale propriilor angajați, iar aceștia nu le utilizează din diverse motive la potențialul lor maxim. Prin faptul că rezolvăm 2 probleme majore din piața abonamentelor medicale: reducerea timpului mare de așteptare pentru programări și proximitatea clinicilor partenere, ne așteptăm ca valorile de consum să crească, dar fără să afecteze bugetul companiilor, utilizând acesta nouă abordare, declară Andrei Vasile, co-fondator SanoPass.
Abonamentele SanoPass asigură programări pentru consultații sau investigații, indiferent de specialitate, în maxim 48 de ore. SanoPass oferă 3 pachete principale de servicii, cu prețuri între 10 și 30 euro lunar, conținând servicii de medicină muncii, consultații și investigații medicale, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie și fizioterapie.
Angajații ce dețin un abonament SanoPass își pot face programări la orice clinică parteneră, având deplină libertate de a alege, în funcție de proximitate sau de preferințele personale.
Soluția SanoPass este 100% digitală și este accesibilă pentru utilizatori prin platforma web sau prin aplicațiile mobile deja disponibile pe Google Play și App Store. Clinicile utilizează la rândul lor o platformă web care valideaza în timp real conținutul și valabilitatea abonamentelor.
Ponderea companiilor care acordă beneficii flexible a crescut în România de la 5% în 2010 la 15% în 2018, iar prognoză de creștere eeste în continuare excelentă, până la nivelul unor piețe cum sunt Marea Britanie sau Germania, unde ponderea este între 25 – 30%.
„În prezent, peste 1.6 milioane de angajați din România au abonamente medicale în diverse rețele de clinici. Dintre abonați, 65% consideră că este foarte importantă proximitatea clinicilor și ar prefera să aibă acces într o rețea variată de clinici private. Este un domeniu foarte dinamic, iar abonamentele SanoPass aduc soluții simple și personalizate pentru companii și profesii liberale, permițând o mare libertate de alegere, proximitate și rapiditate în accesarea serviciilor medicale necesare”, declară Andrei Vasile, co-fondator SanoPass.
28 noiembrie - Profit Financial.forum