După aproape doi ani de la lansare, programul Deschide România inițiat de eMAG pentru a susține micii antreprenori a reușit să atragă peste 1.300 de producători și întreprinderi sociale sau organizații non-guvernamentale din cele 41 de județe ale țării.
De la lansare și până acum, Deschide România a generat peste 60.000 de comenzi și încasări în valoare de 11 milioane de lei pentru producătorii români participanți la program, provenind din vânzarea a 160.000 de produse.
Cele mai vândute au fost articolele pentru casă, home deco, articolele pentru copii și cele pentru femei (genți și accesorii sau încălțăminte) sau accesoriile bărbătești.
Programul Deschide România a fost creat pentru mici producători, ONG-uri cu activități de producție din care se autofinanțează și PFA-uri care realizează produse meșterșugărești pentru a le oferi acces rapid la o piață de desfacere prin vânzarea online astfel încât să își poată scala afacerile prin atingerea unui public mult mai larg. Producătorii care se înscriu în program pot avea orice domeniu de activitate, cu excepția industriei alimentare. Pentru ca un producător să fie eligibil, cifra de afaceri înregistrată în anul fiscal încheiat nu trebuie să depășească 500.000 de lei. Participanții înscriși în program beneficiază de un regim special de comisioane redus cu 50%, iar ONG-urile au comision 0%.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație puțin peste 20%.
În 2017, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,58 miliarde lei, în creștere cu 28% față de anul precedent, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în creștere cu 30% față de anul trecut.
Grupul eMAG cuprinde companiile eMAG, Conversion Marketing, PC Garage, Depanero și Fashion Days.