Plaforma românească de food delivery EuCeMananc, business în care eMAG, cel mai mare retailer local online, a preluat, în septembrie anul trecut, o participație de 54% din acțiuni, devine Tazz by eMAG, brand sub care va aplica o nouă strategie, trecând de la food delivery la livrare rapidă, promisă în 60 de minute, de mâncare gătită, dar și alimente și orice produs necesar pentru casă.
Tazz by eMAG este lansat într-un moment în care nevoia de a comanda online produse alimentare și pentru casă a crescut, pe fondul autoizolării generate de pandemia COVID-19.
Tazz by eMAG este disponibil în București, Timișoara, Cluj- Napoca, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Oradea, Baia Mare, Ploiești, Sibiu, Deva, Brăila, Galați, Alba Iulia, Craiova, Pitești.
Primii parteneri care se alătură sub noul brand - completând oferta existentă pe vechea platformă - alături de eMAG, sunt Mega Image, Dr Max, McDonald’s, Sensiblu, DM, produsele distribuite de aceștia urmând să fie livrate și prin intermediul platformei.
Astfel, funcționalitățile platformei au fost extinse inclusiv pentru livrarea de produse din magazinele Mega Image, pentru început în București sectorul 1, Timișoara, Cluj-Napoca.
McDonald's se alătură ofertei Tazz by eMAG pentru început în București, Timișoara, Arad, Cluj-Napoca, Brăila, Deva, Alba Iulia, urmând să acopere în curând toată țara.
„În această perioadă, în care foarte mulți români se află în izolare la domiciliu, am identificat soluții prin care să le oferim acces rapid și în siguranță la produsele de bază. Tazz by eMAG reprezintă o soluție integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente, bunuri de larg consum și orice alte produse utile din ofertele eMAG, Mega Image, Sensiblu, Dr.Max sau dm”, spune Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.
„Echipa EuCeMananc s-a adaptat rapid noului context, a văzut oportunitățile și a extins rapid activitatea cu servicii noi și o ofertă care include acum, pe lângă restaurante, și produse alimentare, bunuri de larg consum și produse diponibile în showroom-urile eMAG. Noul brand Tazz by eMAG reflectă viteza mare de livrare, dar și extinderea gamei de produse. Felicit curajul și talentul echipei care a văzut această oportunitate excelentă!" adaugă Iulian Stanciu, CEO al eMAG.
La acest moment, platforma oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare șapte zile pe săptămână, de la cele peste 1.000 de restaurante disponibile în aplicație.