Producătorul de confecții Secuiana din Târgu Secuiesc (județul Covasna), principalul producător de pantaloni din România, își vinde compania de transport rutier din portofoliu, Secuiana Trans, un business anual de circa 1 milion de euro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Afacerea este scoasă la vânzare cu un preț minim de 1,1 milioane euro, relevă date analizate de Profit.ro.
Pe piață din 1998, compania de transport rutier, cu operațiuni naționale și internaționale de mărfuri generale, specializat inclusiv pe transportul confecțiilor pe umerașe, are o flotă de peste 60 de vehicule.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Decizie după discuțiile între Guvern și reprezentanții Horeca: Terasele vor fi deschise la 1 iunie, iar litoralul pe 15 iunie; la 1 iulie tot turismul va fi deschisÎn 2018, ultimul an raportat, compania a avut afaceri de 4,79 milioane lei și o pierdere de 278.857 lei, cu 27 de angajați.
Szabolcs Olosz a fost directorul de cabinet la Guvern al lui Marko Bela, în perioada 2005-2007.
Secuiana are două fabrici de confecții: Secuiana pentru bărbați și S' Mode pentru femei, o firmă de transport intern și internațional - Secuiana Trans, precum și lanțul de 24 de magazine Adam's by Secuiana.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Netopia Payments intră pe o nouă nișă - va ajuta restaurantele să găsească furnizori de servicii de livrareSecuiana produce sub brandul Adam's întreaga gamă de articole pentru bărbați, vândută și în Franța, Germania, Italia, Canada, SUA, Suedia, Olanda, Marea Britanie.
Clienți externi ai companiei sunt retailerii Dress Master, Canda, Brax, Baumer, Hauber (Germania), Saville, Heaton, Marks&Spencer (Anglia), Hedex, Mexx, WE (Olanda), Bruno Saint Hilaire (Franța).
În 2018, compania, cu 518 angajați, a avut un profit net de 510.438 lei la afaceri de 36 milioane lei.
În urmă cu 5 ani, compania a fost amendată de Consiliul Concurenței cu 58.000 euro pe motiv că, împreună cu 19 distribuitori, ar fi stabilit anumite prețuri de revânzare la pantalonii de stofă pentru bărbați și ar fi impus clauze anticoncurențiale în contractele de franciză.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV eMAG intră pe o nouă piață, de 500 milioane de euro, și vrea o cotă de peste 10% în următorii 3-5 aniAstfel, potrivit unui document al Consiliului Concurenței, în contractele de vânzare-cumpărare încheiate, cumpărătorii se obligau să comercializeze mărfurile cumpărate la un preț care să nu fie mai mic decât prețul minim de vânzare cu amănuntul practicat și în Magazinele Adam’s by Secuiana ale producătorului.
De asemenea, în contractele de franciză prețul produselor și cota de adaos comercial erau stabilite prin acordul scris al ambelor părți, cu mențiunea că francizorul putea modifica unilateral cota minimă a adaosului comercial.