Retailerul german de bricolaj Hornbach, care deține șase centre în România, s-a extins cu un magazin online în Slovacia și pregătește deschiderea unor instrumente similare în România și Suedia.
În vară a fost anunțat că Hornbach va deschide magazinul online în România în prima jumătate a anului viitor.
Compania mai are instrumente de comerț online în Germania, Austria, Elveția, Olanda, Luxemburg și Cehia.
CITEȘTE ȘI Site-urile a 9 din 10 magazine online din România se încarcă greu sau foarte greuÎn paralel, Hornbach caută în prezent terenuri în orașe mari din România, precum Constanța, Iași sau Cluj-Napoca.
Anul trecut, Hornbach România a înregistrat o cifră de afaceri de circa 141 milioane euro, în creștere cu 16,3% față de 2015.
Pe plan global, în perioada 1 martie - 31 august 2017, concernul Hornbach Holding a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 5,7%, la 2,3 miliarde euro. În timp ce în Germania cifra de afaceri a crescut în al doilea trimestru cu 0,3%, iar în prima jumătate a anului cu 2,0%, creșterile în restul Europei au fost de 8,3%, respectiv 9,5 %. Cota externă din cifra de afaceri a sub-concernului a crescut astfel de la 44,6% la 46,3%.
CITEȘTE ȘI Numărul celor care cumpără online diverse produse aproape s-a dublat la nivel european în ultimii 10 ani. Piața de comerț electronic din România, cea mai mare creștere din EuropaHornbach are 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit în nouă țări din Europa, dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).
Hornbach își dispută piața românească de distribuție a materialelor de construcții și bricolaj cu trei companii autohtone - Dedeman, Arabesque și Ambient -, plus alte patru multinaționale - Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Leroy Merlin (a cumpărat bauMax) și Mr. Bricolage.