Producătorul american de cosmetice Revlon, deținut de miliardarul Ron Perelman, se pregătește de faliment.
Compania a pierdut enorm după ce o serie de celebrități și-au lansat propriile mărci, problemele fiind amplificate de întreruperea lanțurilor de aprovizionare și de inflație, scrie Al-Jazeera, preluat de Hotnews.
Revlon Inc a solicitat punerea sub protecția Capitolului 11, după ce a încercat să lupte cu mărcile axate pe online în ultimii ani.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, Market Analyst eToro: Piețele financiare intră în panică, Bitcoin se prăbușește. Foarte multe îngrijorări legate de conflictul din Ucraina și zona de energie. La petrol nu e ca la curentDepunerea decumentelor în instanță vine la doar câteva zile după ce Wall Street Journal a scris că Revlon a început discuții cu creditorii pentru o re-eșalonare a plății datoriilor în încercarea de a evita falimentul.
Vânzările lui Revlon au încetinit puternic pe fondul blocajelor din aprovizionare, pierzând spațiu la raft în magazinele din SUA în favoarea startup-urilor susținute de celebrități precum Kylie Cosmetics (Kylie Jenner) și Fenty Beauty de Rihanna.
Revlon are o vechime de 90 de ani, începând prin a vinde lac de unghii în perioada Marii Depresiuni. Apoi a adăugat în oferta lor și rujuri, iar în 1955 marca era deja internațională.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Oamenii sunt pregătiți să plătească prețuri mai mari pe vacanțe. Era un fenomen de așteptat să se întâmpleCompania Revlon a apărut 1 martie 1932 la New York, fondată de doi frati Charles & Joseph Revson, alaturi de chimistul Charles Lachman, scrie rivier.ro. Cei trei cofondatori au lucrat umăr la umăr pentru a dezvoltă un proces de fabricație unic și eficient, lansându-se pe piață în prima faza cu un singur produs și anume un „smalt de unghii” (ojă). De-a lungul timpului, aceștia au dezvoltat o gama largă de nuanțe de oje, înlocuind coloranții cu pigmenți.
Un moment important pentru companie a fost anul 1937, în care a apărut primul anunț de publicitate în cunoscută revista New Yorker Magazine, fapt ce a adus companiei și mai mulți clienți.
Trecând mai departe, din anul 1939 compania a lansat și o gama de rujuri și a promovat ideea că nuanță buzelor trebuie să se potrivească cu cea a unghiilor.
În timpul celui de-al Doilea Război Modial, compania a creat produse de machiaj și produse conexe pentru armata Statelor Unite ale Americii, iar până la sfârșitul acestuia, Revlon era al doilea producător de produse cosmetice din Statele Unite.