Producătorul de pastă de dinți Colgate-Palmolive și-a îmbunătățit previziunile privind profitul anual și vânzările organice, după ce a depășit estimările pentru trimestrul doi privind cererea pentru produsele sale la prețuri ridicate, transmite Reuters.
DE CE ESTE IMPORTANT
Vânzările organice din segmentul din America Latină - o regiune majoră generatoare de venituri - au crescut cu 18,8% în trimestrul doi, comparativ cu o creștere de 16% cu un an mai devreme, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Amazon, cercetată într-o a doua anchetă la Milano, pentru evaziune fiscalăInvestițiile sporite în publicitate au ajutat, de asemenea, compania să contracareze concurența în creștere din partea brandurilor private la prețuri mai mici.
CONTEXT
Companii de bunuri de larg consum, precum Colgate-Palmolive și Kimberly-Clark, au raportat o creștere a volumelor de vânzări la cererea constantă, în ciuda creșterilor consecutive ale prețurilor.
Prețurile mai mari ale produselor au ajutat, de asemenea, Colgate-Palmolive să contracareze creșterea costurilor materiilor prime și ambalajelor, extinzându-și marjele de profit brut cu 2,80 puncte procentuale, până la 60,6%.
”Nivelurile puternice ale investițiilor ar trebui să continue în restul anului, deoarece ne concentrăm pe dezvoltarea sănătății mărcii și pe extinderea capabilităților necesare pentru a stimula creșterea atât pe termen scurt, cât și pe termen lung”, a declarat CEO-ul Noel Wallace.
Colgate-Palmolive se așteaptă la o creștere anuală a profitului între 8% și 11%, în comparație cu previziunile anterioare privind o creștere procentuale ridicată de o singură cifră.
CITEȘTE ȘI FOTO Tranzacție - Cramele Recaș intră în casa de vinuri Tenuta OdobeștiCreșterea organică a vânzărilor pe întregul an este proiectată să fie între 6% și 8%, în creștere față de așteptările anterioare de 5% până la 7%.
Prețurile produselor Colgate-Palmolive au crescut cu 4,2% în al doilea trimestru. Volumele sale organice au urcat cu 4,7%, după ce au scăzut cu 3% în același trimestru din anul precedent.
Compania a înregistrat un profit ajustat trimestrial de 91 de cenți pe acțiune, în comparație cu estimarea medie a analiștilor de 87 de cenți, potrivit datelor LSEG.
Vânzările nete ale companiei, de 5,06 miliarde de dolari, au depășit estimarea de 5,01 miliarde de dolari.