Afacerile Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, au crescut în primul semestru cu 1,5%, la 137 de milioane de lei. Dacă anul trecut interesul cumpărătorilor a vizat în special produsele de curățare și îngrijire, compania înregistrează acum creșteri puternice pe segmentele articolelor de machiaj și protecție solară.
Vânzările gamelor Gerovital Sun și dermatocosmetice au fost mai mari cu peste 50%, un ritm similar fiind vizibil pentru produsele de machiaj.
“Avem în continuare produse a căror dinamică este dependentă de restricțiile în vigoare, precum produsele pentru corp și dezinfectanții, în cazul cărora am resimțit și noi o scădere semnificativă în volume. Produsele dedicate îngrijirii casei se mențin pe un trend ascendent”, a declarat pentru Profit.ro directorul de marketing al companiei, Tudor David.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV SanoVita, unul dintre cei mai mari distribuitori locali de alimente vegetariene, preluat de fondul american Highlander, negociază acum achiziții: Companiile cu produse greu de replicat sunt cele care ne intereseazăIndustria de profil înregistrează de la începutul anului creșteri de costuri cu materiile prime, determinate printre altele de pandemie și inflație, astfel că dacă în primele luni ale anului prețurile la raft au rămas neschimbate au loc acum majorări, ușoare și progresive.
Farmec a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro), înregistrând față de 2019 o creștere cu 9,7%, anunța compania în luna martie.
Planurile companiei au fost prezentate anterior de Profit.ro.