Retailerul francez Carrefour a finalizat în România procesul de integrare a unui nou fost hipermarket cora, după ce a preluat unitățile acesteia în urmă cu un an, adăugând acum pe lista celor cu integrare finalizată și centrul comercial din zona Lujerului a capitalei, în cadrul centrului comercial Supernova din Bulevardul Iuliu Maniu 19, una dintre cele mai vechi unități.
Peste 81% dintre ambalajele cu sigla "SGR" au fost returnate de către consumatori în luna septembrie, în creștere față de luna august, când rata de colectare a fost de 78%, arată datele centralizate, publicate de RetuRo, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare.
Recomandarea noastră de astăzi, Anima Merlot 2017, este un Merlot 100%, din regiunea Săhăteni (județul Buzău), fermentat în inox și maturat 12 luni în baricuri de stejar românesc.
Fondul suedez de investiții Greenbridge Partners a cesionat înapoi famiei Rusu pachetul de acțiuni.
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) respinge categoric orice masură de plafonare asupra produselor alimentare, întrucât intervențiile de acest gen fac foarte rău piețelor pe întregul lanț alimentar. AMRCR precizează că nu a fost consultată în niciun fel cu privire la o posibila astfel de măsură abruptă.
Gigantul american de cosmetice, parfumuri și bijuterii Avon International, unul dintre cei mai mari jucători din industria beauty, deschide în România un nou magazin în sistem de franciză, acum în centrul comercial Park Lake, din capitală.
Tranzacția prin care Fondul de investiții Innova Capital își vinde participația din Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, jucător de pe piața de optică medicală din România, către EssilorLuxottica, companie multinațională cu sediul în Charenton-le-Pont, lângă Paris, și creată la 1 octombrie 2018 prin fuziunea dintre Essilor din Franța și Luxottica din Italia, a ajuns pe masa Consiliului Concurenței.
Retailerul german Kaufland are primele autorizații pentru construirea celui de-al treilea depozit logistic din România, care va fi amenajat în zona Metro Iași, în continuarea parcului industrial I Miroslava. Numai lucrările pregătitoare sunt estimate la circa 2 milioane de euro.
Grupul Nestlé raportează vânzările pe primele nouă luni ale anului 2024 și anunță o creștere organică de 2,0%, cu o creștere internă reală pozitivă (RIG). RIG a fost de 0,5%, într-un mediu de scădere a cererii consumatorilor și de acțiuni întreprinse în al treilea trimestru pentru a reduce stocurile clienților. Pricingul a fost de 1,6%, în scădere în urma creșterilor fără precedent din ultimii doi ani. Vânzările totale raportate s-au ridicat la 67,1 miliarde CHF (9 luni-2023: 68,8 miliarde CHF), în scădere cu 2,4%. La nivelul întregului an 2024, compania se așteaptă să aibă o creștere organică a vânzărilor de aproximativ 2%.
Lanțul de restaurante Burger King, acum cu un nou francizat, continuă expansiunea pe piața din România, cu un nou local.