Lanțul de cafenele 5 To Go, fondat în 2015 de Radu Savopol și Lucian Bădilă, a depășit, în prima jumătate a anului, cu 5% cifra de afaceri estimată pentru semestrul acestui an și înregistrează o creștere de 55% față de rezultatele obținute anul trecut.
5 to go anunță și o îmbunătățire a mediei de bon, care a atins 12,6 lei la nivel național și ajunge la 16 lei în anumite zone din țară.
CITEȘTE ȘI Un nou mare lanț de magazine intră în România. Ținta - lider de fashion în regiune
“Am reușit să ne menținem ritmul alert de creștere, iar a doua parte a anului se preconizează chiar mai productivă decât prima, astfel că ne așteptăm să depășim bugetul estimat și să ajungem la 150 de cafenele deschise în 2023. Se remarcă și o estompare a crizei forței de muncă, ceea ce nu poate fi decât o veste extrem de bună“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Din cele aproximativ 500 de unități 5 to go din România, cifră pe care brandul își propune să o dubleze în următorii 4 ani, 64 au fost deschise anul acesta, la care se adaugă 33 de locații renovate.
5 to go deține deja și 5 locații dedicate zonei drive.
Expansiunea la nivel național se traduce prin prezența 5 to go în aproximativ 97 de orașe și a fost marcată și prin deschiderea în luna iulie a primului flagship store la Brașov, iar extinderea pe piața internațională continuă conform obiectivelor setate. În Ungaria există 5 locații 5 to deschise sau în curs de amenajare și deschidere, iar în urma unor analize riguroase vor fi testate treptat și alte piețe, pe lângă Marea Britanie, Franța și Belgia, unde brandul 5 to go este deja prezent.