LOYAL PALADIN anunță intrarea pe piața managementului hotelier al reședințelor de marcă

LOYAL PALADIN anunță intrarea pe piața managementului hotelier al reședințelor de marcă
scris 20 mai 2022

Lansarea operațiunilor Loyal Paladin pe piața românească reprezintă răspunsul unei cereri tot mai ridicate pentru servicii hoteliere de calitate atât în zona de sud a litoralului, cât și în zona de munte.

Până în 2026, compania va opera peste 1.000 de reședințe de marcă

Urmărește-ne și pe Google News

Prima reședință de marcă adevărată, hotelul Sherry-Netherland din Manhattan, și-a deschis porțile în 1927. Sectorul reședințelor de marcă a crescut în ultimul deceniu cu peste 200%, iar numărul de brand-uri a crescut de la 69 în 2011, la 133 în 2021. În România, Loyal Paladin va opera cea mai mare alianță de reședințe de marcă. Portofoliul companiei va include până în 2026 peste 1.000 de reședințe de marcă în brand-uri precum VOGH, GALILEO, PHAROS, LAGO, SOLANTIS și JAKOB SONNE.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Provocare constantă: menținerea standardului de calitate

Calitatea serviciilor hoteliere se poate modifica de la un sezon la altul, sau de la an la an și, de cele mai multe ori, nu în bine.

„Menținerea unui standard ridicat al calității serviciilor și al facilităților echivalente unui hotel de 5* reprezintă o provocare pe care ne-o asumăm zilnic, dar și o garanție a excelenței pe care oaspeții noștri se pot baza în orice sezon și în toate locațiile din portofoliul nostru”, a declarat Radu Vona, Managing Director, Loyal Paladin.

Loyal Paladin oferă o standardizare a calității, plus toate serviciile și facilitățile unui hotel de 5*. Toate acestea combinate cu puterea de marketing, branding și sistem de venituri, creează soluția perfectă pentru a oferi cel mai mare grad de ocupare și cel mai bun Tarif Mediu Zilnic (en. Average Daily Rate).

Potrivit lui Radu Vona, motivația numărul unu pentru achiziționarea unei reședințe de marcă este reprezentată de furnizarea de experiențe unice, nu doar de servicii și facilități. “În al doilea rând, este vorba de potențialul unui randament ridicat al proprietății și, nu în ultimul rând, de asigurarea managementului și întreținerii clădirii”, a completat acesta.

Primul proiect de reședințe de marcă administrat de Loyal Paladin va fi VOGH Olimp, care urmează să fie lansat în a doua jumătate a acestui an.

Primul locație operată de Loyal Paladin este MOUSSAY Olimp Beach Club, un proiect de peste 5.000 mp de plajă, bar, zone special amenajate cu șezlonguri, restaurant, zona de volei Clubul MOUSSAY se va deschide în cursul lunii iunie și se va adresa inițial publicului larg urmând ca ulterior, prioritate să aibă membrii Loyal Paladin.

„Investițiile în reședințele de marcă au cel mai ridicat nivel de creștere din întreaga piață rezidențială. Obiectivul nostru e să oferim o stare de bine proprietarilor și oaspeților deopotrivă. Atunci când ne adresăm investitorilor, prioritară pentru noi este bunăstarea financiară a acestora. Serviciile noastre asigură gestionarea proprietății din punct de vedere al costurilor, predictibilitate și profitabilitate ridicată, precum și posibilitatea utilizării veniturilor în avans prin accesarea serviciilor Loyal Paladin în oricare din destinațiile noastre”, a declarat Radu Vona.

„Loialitatea față de investitorii și partenerii noștri reprezintă baza afacerii noastre, în timp ce transparența și sistemul „open book” asigură o relație profitabilă de lungă durată”, a concluzionat Radu Vona.

Despre reședințe de marcă

Reședințele de marcă sunt proprietăți rezidențiale afiliate unui brand, atât prin design, cât și prin serviciile oferite, diferența față de apartamentele tradiționale fiind că proprietarii de reședințe de marcă își pot închiria proprietățile prin programul de închiriere hotelieră.

Investițiile în reședințe de marcă au beneficii suplimentare pentru proprietari:

▪ Asociarea cu un brand;

▪ Amenajare de calitate, la cheie;

▪ Administrare profesională, potrivit conceptului „încuie și pleacă”;

▪ Potențial de închiriere, unitate autonomă cu ofertă hotelieră;

▪ Certitudinea serviciilor și facilităților de înaltă calitate.

În România segmentul de reședințe de marcă este în plină dezvoltare, dacă ținem cont mai ales de faptul că tot mai mulți oameni caută cazare pentru șederi de lungă durată și au devenit familiari cu concepte precum BLEISURE și, mai recent, WORKATION.

Un material Investing in Property

viewscnt
Afla mai multe despre
loyal paladin
hotel