Mai mulți mari operatori de telecomunicații din Marea Britanie sunt acuzați într-un proces comun de suprataxarea clienților timp de 16 ani.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
Companiile Vodafone, EE, Three UK și O2 sunt acuzate, într-un nou proces comun, că au suprataxat 4,8 milioane de clienți britanici, cărora li s-au perceput „penalități de loialitate” timp de 16 ani.
Operatorii ar fi perceput aceleași sume de bani de la clienți după ce aceștia au terminat de plătit telefoanele achiziționate, deși sumele trebuiau reduse după plata ratelor, conform The Guardian.
Conform acuzatorilor, ar fi fost afectate 28,2 milioane de contracte.
Clienții cer daune totale de până la 1,4 miliarde de lire sterline de la Vodafone, de până la 1,1 miliarde de lire sterline de la EE, de până la 507 milioane de lire sterline de la Three și de până la 256 de milioane de lire sterline de la O2.
În cazul câștigării procesului, clienții afectați ar putea primi înapoi fiecare până la 1.823 de lire sterline.