RepsMate, startup fondat în 2020 de Alin Roșca, George Tarida și Mihai Guran pentru a acoperi nevoia de automatizare a procesului de calitate și conformitate a discuțiilor din call-centre, se pregătește pentru o nouă rundă de finanțare.
Suma planificată va depăși 350.000 de euro și va fi folosită pentru extinderea în încă două țări, ajustări ale produsului și achiziția de noi clienți. În acest moment, echipa, ajunsă la 4 membri full time și 3 part-time, face instalările la primele două call-centre devenite client. Sunt în etape finale proiecte pentru alte opt call-centre din industrii cum sunt telecomunicații, banking, retail și sănătate.
Compania estimează venituri de până la 100.000 de euro până la sfârșitul anului 2021 și o creștere a acestora de 5 ori până la de 10 ori mai mare în 2022, în funcție de data obținerii finanțării și finalizarea dezvoltării versiunii actuale pentru clienții deja interesați de platforma RepsMate.
CITEȘTE ȘI Apple repară o nouă vulnerabilitate exploatată de hackeri“De la rundele inițiale de finanțare de 115.000 de euro, am progresat mult, atât din perspectiva produsului, cât și a organizării. Acum ne pregătim să trecem la nivelul următor”, spune Alin Roșca.
Fondatorii estimează că, în toamnă, RepsMate va finaliza discuțiile cu investitorii interesați să contribuie cu o noua rundă de finanțare, care va putea aduce o creștere accelerată a veniturilor în următorii ani, conform planului de business.
Startup-ul a fost înființat în anul 2020. Compania a primit 50.000 de euro de la investitori ai asociației TechAngels Romania în ianuarie 2021 și un împrumut convertibil de 65.000 de la business angels și Cleverage VC.