Startup-ul indian din domeniul educației digitale Simplilearn va instrui peste 600 de angajați ai Orange România în domenii precum marketing digital și comunicare, social media și inteligență artificială (AI).
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Cele două companii au încheiat un parteneriat în acest sens, Simplilearn urmând să ofere cursuri online angajaților Orange România.
Potrivit acordului, peste 600 de angajați Orange vor învăța competențe digitale în domeniile marketing digital și comunicare, social media, user experience (UX)/user interface (UI) design - experiențe ale utilizatorilor/interfață utilizator - și inteligență artificială (AI).
CITEȘTE ȘI Facebook a făcut publice postările private a 14 milioane de utilizatoriSimplilearn, start-up fondat în 2009 de antreprenorii indieni Krishna Kumar și Kashyap Dalal, oferă cursuri online certificate pentru profesioniști, în domenii precum securitatea cibernetică, cloud computing, project management, big data și AI&Machine Learning.
Compania are sedii în Bangalore, India și San Francisco, SUA și peste 2.000 de instructori calificați. Printre clienții Simplilearn se numără Amazon, Accenture, Visa, KPMG, PepsiCo și General Electric (GE).
În 2015, Simplilearn a atras 15 milioane de dolari într-o rundă de finanțare Serie C, de la Mayfield Fund și investitorii existenți Kalaari Capital și Helion Venture Partners.