Cea mai populară rețea socială testează o interfață în care cele două tipuri de conținut, News Feed-ul tradițional și formatul Stories, sunt afișate împreună.
În prezent, News Feed și Stories sunt două componente distincte ale Facebook, nu doar din punctul de vedre al conceptului, cât și al modului în care utilizatorii interacționează cu cele două. News Feed este folosit prin derularea verticală, în vreme ce în modul Stories se intră prin accesarea unei postări, iar navigarea se face prin swipe pe orizontală.
În noua interfață testată de Facebook, cele două se întrepătrund. Atât postările din News Feed, cât și cele în format Stories se regăsesc sub același acoperiș. Navigarea poate trece utilizatorul de la un post din News Feed la unul din Stories și invers.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noua interfață a fost descoperită în aplicația Facebook de Android, de către specialistul chinez Jane Manchun Wong.
În ciuda faptului că s-a dovedit nepopular la început, și nici acum nu pare să se bucure de un mare succes, formatul Stories în Facebook ar trebui să depășească în popularitate News Feed-ul anul acesta, conform predicției făcute de compania americană în 2018.
Împreună, postările în format Stories din Messenger și Facebook aveau 300 de milioane de utilizatori activi zilnic la ultimul anunț oficial făcut în septembrie 2018.
Din cercetările Facebook, News Feed-ul este asociat cu publicul matur, în vreme ce Stories pare să fie pe placul tinerilor.
Conform celui mai recent plan de viitor anunțat de Mark Zuckerberg, News Feed-ul ar trebui să devină în câțiva ani o relicvă a trecutului, pe măsură ce Facebook se va concentra pe facilitarea comunicațiilor private și securizate dintre utilizatori.
Here's an example of how Stories are shown together with regular Posts
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 15, 2019
The left side is a regular photo post of my friend changing profile picture. The right side is my friend's Story. And both of these are shown within the same UI pic.twitter.com/Fi2Mfqg2rX