Dispozitivele de localizare AirTag s-au dovedit un succes, beneficiind de vânzări mai mari de la an la an și convingând Apple să continue dezvoltarea cu o a doua versiune.
Lansat în urmă cu mai bine de un an, AirTag este un mic dispozitiv de localizare, ce se poate atașa la obiecte, precum chei, rucsac etc. pentru a vedea în timp real pe hartă unde se află acesta.
Apple a dezvoltat o adevărată rețea de localizare în jurul dispozitivelor AirTag, cu ajutorul aplicației Find My. Localizarea unui obiect se poate realiza și cu contribuția dispozitivelor altor utilizatori, ceea ce face cu atât mai puternică soluția companiei americane.

În cele opt luni în care a fost disponibil anul trecut, AirTag s-a vândut în aproximativ 20 de milioane de exemplare, susține analistul chinez Ming-Chi Kuo, care mai spune că vânzările au trecut deja de 35 de milioane de unități în 2022, până acum.
Ming-Chi Kuo susține că vânzările AirTag continuă să crească și că este convins că Apple va lansa și un AirTag 2, o a doua versiune, îmbunătățită a dispozitivului de localizare.
Analistul nu știe, încă, ce schimbări va aduce Apple la AirTag 2. Cel mai probabil, însă, compania americană va încerca să reducă dimensiunea și să îmbunătățească precizia cu care acesta poate fi localizat.