Aflată la începutul unui nou ciclu de investiții, compania Impact Developer & Contractor se deschide către piață și vinde 42,75 milioane acțiuni noi într-o majorare de capital social. Prețul tranzacției este de 0,4390 lei/acțiune.
Impact Developer & Contractor (IMP) a închis un plasament privat în care investitori de portofoliu au subscris 42,75 milioane de acțiuni nou-emise, reprezentând 34,2% din pachetul țintă, de până la 125,00 milioane de acțiuni. Operațiunea a fost una fulger, finalizată la o zi după anunțul către piață.
Prețul tranzacției a fost de 0,4390 lei/acțiune, reprezentând echivalentul prețului mediu ponderat de tranzacționare, aferent ultimelor 12 luni anterioare datei Deciziei Consiliului de Administratie din 20 septembrie 2021. La acest nivel, operațiunea de piață s-a ridicat la 18,77 milioane lei (3,84 milioane euro).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În urma tranzacției, Impact își majorează capitalul social la 591,42 milioane lei, de la 580,73 milioane lei.
Majorarea de capial social cu aport în numerar vizează o deschidere și mai mare către piața de capital prin extinderea free-float-ului a companiei unde acționar majoritar este omul de afaceri Gheorghe Iaciu, cu o participație de 58,82%, iar un alt acționar relevant este Adrian Andrici, cu o deținere de 15,03% din titluri.
CITEȘTE ȘI Digi Communications își majorează afacerile cu 20% prin aportul unei explozii a veniturilor din Spania. Vânzarea operațiunilor din Ungaria duce profitul net la 415 milioane euroFinanțările atrase ar urma să fie utilizate de companie pentru construcția de locuințe într-un nou ciclu, după ce cea mai mare parte a stocului existent în complexe rezidențiale precum Greenfield și Luxuria Residence din București a fost vândut într-un an 2021 pe care și CEO-ul Constantin Sebeșanu l-a caracterizat într-o intervenție pentru Profit News TV drept excepțional.
Cu acest prilej, șeful executiv al Impact a menționat și planul multiuanual, în care și obținerea finanțării prin actuala majorare de capital social se include. „Anul trecut am lansat strategia pe 6 ani, care practic reprezintă două cicluri de construcție la noi. Suntem acum după un an, construim mult, am avut șansă să avem și autorizații valide”, spunea Sebeșanu. „Credem că, în perioada asta de criză, optim este să construiești ca să poți să ieși în piață când va fi o revenire. Bineînțeles că au crescut prețurile, dar cine nu se adaptează moare. Noi ne-am adaptat. Am schimbat un pic strategia în ultimul trimestru prin faptul că am început să integrăm pe verticală.”