Compania iHunt a realizat în primele 6 luni o cifră de afaceri netă de 23,39 milioane lei, în creștere cu 18,28% față de cea de 20,62 milioane lei din exercițiul financiar precedent.
iHunt Technology Import-Export (HUNT) raportează pentru primul semestru venituri totale din exploatare de 24,40 milioane lei, cu 17,53% mai mari decât cele de 20,76 milioane lei din perioada similară a anului trecut.
„Rezultatele livrate de iHunt în S1 2022 sunt cu atât mai valoroase cu cât piața de referință, atât online, cât și offline, înregistrează scăderi semnificative și se confruntă, în continuare, cu unele dintre cele mai serioase dificultăți privind logistica de transport”, este mesajul CEO-ului Cezar Stroe către investitorii de pe bursă.
În același interval de raportare, cheltuielile de exploatare s-au majorat cu 24,55%, la 21,46 milioane lei, de la 17,23 milioane lei. Astfel, a obținut un profit net de 1,89 milioane lei, în scădere cu 29,21% față de 2,67 milioane lei la S1 2021. „Asigurarea stocului necesar în condiții de fragilitate a sistemului de logistică și transport a absorbit din profitul potențial al perioadei”, explică reducerea de performanță compania.
CITEȘTE ȘI MAM Bricolaj – profit net de jumătate de milion de lei la S1: Se observă deja că românii sunt mai prevăzători în privința cumpărăturilor, decizia de achiziție ieșind din zona de impulsLa data de 30 iunie, activele totale se ridicau la 57,00 milioane lei, fiind cu 6,26% mai mici decât cele de 60,81 de la 1 ianuarie 2022. În același răstimp, datoriile totale s-au redus cu 5,49%, la 38,34 milioane lei, de la 40,57 milioane lei. Acestea includ și 2 emisiuni de obligațiuni corporative scadente în anii 2023 și 2025.
„Ne-am pregătit de la început pentru scenarii pesimiste, așa că acum putem să ne concentrăm pe oportunitățile care apar în acest mediu nesigur și care pune la încercare orice afacere”, spune fondatorul Stroe în raportarea semestrială. „În această perioadă instabilă, putem spune că suntem cu atât mai avantajați în ceea ce privește relația noastră cu China, cu cât relațiile noastre cu producătorii chinezi se întăresc mai ales acum în contextul în care se confruntă cu o cerere contractată. Mai mult, echilibrul financiar și operațional ne permit să identificăm și valorificăm noile oportunități.”
iHunt s-a listat în vara anului 2019 pe piața AeRO de la BVB și la ultimul preț de închidere de 0,6570 lei/acțiune are o capitalizare bursieră de 49,40 milioane lei (10,13 milioane euro), cu 28,28 mai mică decât cea de 68,88 milioane lei de la momentul raportării anuale preliminare când compania raporta un câștig net de 7,45 milioane lei.