Compania de eLearning Ascendia a anunțat, marți, că în cadrul primei sale emisiuni de obligațiuni corporative, intermediată de Tradeville, oferta a fost subscrisă cu 114% peste valoarea minimă din prima zi, iar compania a atras astfel o finanțare de 3 milioane lei (630.000 euro).
Compania a atras astfel o finanțare de 3 milioane lei, valoarea maximă a ofertei de obligațiuni emise de Ascendia, în condițiile în care pragul minim pentru închiderea cu succes a ofertei era 1,4 milioane lei, scrie News.ro.
”Subscrierile pentru obligațiunile Ascendia S.A. s-au putut face exclusiv prin intermediul Tradeville, iar oferta a fost disponibilă pentru un număr restrâns de investitori (sub 150). Datorită cererii ridicate, oferta a fost ȋnchisă anticipat, în prima zi de derulare”, se arată în comunicat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Obligațiunile ce vor fi emise de Ascendia au o valoare nominală de 100 lei, o scadență de 3 ani și o dobândă fixă de 10% pe an, plătibilă semestrial. Compania are în vedere ca pas ulterior listarea acestor obligațiuni la Bursa de Valori București, în cadrul Sistemului Alternativ de Tranzacționare.
Finanțarea va fi folosită de companie pentru a accelerara activitatea comercială, în principal prin creșterea capacității de vânzare și marketing pentru trei linii de afaceri importante.
Ascendia a încheiat 2018 cu un profit în creștere cu 34% față de rezultatul net din 2017, iar veniturile totale au crescut cu circa 40% comparativ cu anul precedent, la 3,6 milioane lei.
Pe lângă dezvoltarea produselor proprii, compania evaluează oportunitatea unor potențiale investiții în companii cu linii de afaceri concurente sau complementarea liniilor proprii.