Șoferii care vor să achiziționeze huvinietă sau să își plătească taxa de pod de la Fetești - Cernavodă o pot face, de luna aceasta, direct din aplicațiile de Mobile Banking și Internet Banking CEC Bank.
Noile servicii sunt oferite clienților CEC Bank în baza parteneriatului cu Scala Assistance, alături de care banca a lansat, încă din anul 2021, serviciul de achiziție a rovinietelor.
"Ne bucurăm că am adăugat și aceste servicii în platformele noastre de banking digital. Fie că este vorba de achiziția de huviniete sau de plata taxei de pod Fetești - Cernavodă, clienții noștri beneficiază de metode de plată rapide și sigure, pe care le pot accesa oricând și de oriunde. Plata huvinietei vine în sprijinul românilor care tranzitează țara vecină, oferind o soluție de plată 100% digitală iar taxa de pod este o alternativă la plata prin sms", a declarat Mugur Podaru, director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.
CITEȘTE ȘI CEC Bank - profit net estimat de 515,8 milioane lei în anul 2023. Depășește BRD la activeÎntregul proces de achiziție a huvinietei sau de încasare a taxei de pod prin aplicația de Mobile Banking - CEC app durează doar câteva minute, iar plata se realizează în mod automat, din contul selectat de utilizator. Dovada emiterii huvinietei sau a achitării taxei de pod se salvează instant în secțiunea dedicată din aplicație, care servește și ca arhivă pentru aceste documente.
Totodată, în aplicația de Mobile Banking a fost lansată și o altă funcționalitate: actualizarea adresei de e-mail folosite de clienți în relația cu banca, direct din CEC app. Aplicația are azi peste 525.000 de clienți, în creștere cu peste 44% în ultimul an.
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai mare vechime din România. Fondată în 1864, are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale.
La finele anului trecut, CEC Bank a urcat pe locul trei în piața bancară după active, după o creștere a acestora cu 35%, până la 83,5 miliarde de lei, depășind BRD-Groupe Societe Generale. A închis anul cu un profit net estimat de 515,8 milioane de lei. Cea mai amplă creștere, de aproape 40%, a fost la nivelul depozitelor atrase, până la 72,7 miliarde de lei. Valoarea brută a creditelor în sold acordate clienților a urcat cu 8%, la 33,2 miliarde lei, în același an avansând și pe locul 5 în topul dealerilor primari de titluri de stat.