Profitul brut al ING Bank România a crescut până la 441 milioane de lei. "Lunile ce vor urma vor aduce lucruri noi."

Profitul brut al ING Bank România a crescut până la 441 milioane de lei. "Lunile ce vor urma vor aduce lucruri noi."
scris 30 aug 2021

ING Bank România a obținut în primul semestru al anului un profit brut de 441 milioane de lei, în creștere cu 19% față de aceeași perioadă din 2020, și venituri totale de 1,1 miliarde de lei, în urcare cu 6%.

“Am început anul într-o notă pozitivă, care a marcat tot parcursul primului semestru. Observăm o încredere sporită a tuturor categoriilor de clienți în revenirea economică, mulți dintre aceștia reluându-și planurile amânate din cauza pandemiei. În acest context pozitiv, portofoliul nostru de credite acordate precum și cifra de afaceri au crescut, în vreme ce costurile cu provizioanele au scăzut semnificativ, ceea ce a condus la creșterea profitului cu aproape 20 de procente. De remarcat interesul susținut al clienților pentru programul IMM Invest, valoarea creditelor aprobate în acest an ajungând în doar două luni și jumătate  la nivelul întregului an 2020. Continuăm strategia noastră digitală, axată pe inovație și experiența clienților.

Urmărește-ne și pe Google News

Lucrăm permanent la diversificarea gamei de servicii și produse digitale, iar de curând am lansat un nou produs disponibil direct din ING Home’Bank - asigurarea de sănătate ING Health Protect. Totodată, zilele acestea am lansat cardul virtual, un produs foarte util și flexibil, disponibil deja în Home’Bank, care oferă de asemenea avantaje de securitate. Lunile ce vor urma vor aduce lucruri noi pentru clienții cu apetit digital, dar și pentru cei care vor să ia decizii de consum mai responsabile. Nu în ultimul rând, sustenabilitatea este o prioritate pentru noi. Din acest semestru oferim primul nostru credit de nevoi personale ”verde” dedicat persoanelor fizice, iar în segmentul companiilor continuăm să fim printre cele mai active și implicate bănci în finanțările sustenabile”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

Plățile contactless continuă să crească susținut, un trend accelerat de contextul pandemiei COVID-19. Astăzi, aproape una din patru plăți cu cardul la POS este efectuată cu un card ING. Și comerțul online continuă să crească. Numărul de tranzacții cu cardul a crescut cu 20% față de primul semestru din 2020, în timp ce valoarea plăților în comerțul online a crescut cu 25%. 

Producția de credite ipotecare noi a crescut cu 21% în primul semestru al anului pe fondul interesului din ce în ce mai mare al românilor pentru spații de locuit mai generoase sau mai aproape de o zonă verde. Acest interes s-a tradus în creșterea cu aproape 50% a cererilor primite pentru programul Noua Casă.

Transilvania Residence: un proiect imobiliar exclusivist în Brașov CITEȘTE ȘI Transilvania Residence: un proiect imobiliar exclusivist în Brașov

Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor.

viewscnt
Afla mai multe despre
ing bank
profit