După Garanti, și Raiffeisen introduce pentru clienți aplicația de plată cu mobilul SEQR

După Garanti, și Raiffeisen introduce pentru clienți aplicația de plată cu mobilul SEQR
scris 2 iun 2016

Aplicația de plată mobilă SEQR, cu ajutorul căreia utilizatorii pot plăti direct de pe smartphone prin scanarea unui cod QR, va putea fi folosită de clienții Raiffeisen Bank România, ca urmare a unui acord semnat de bancă și compania suedeză Seamless, dezvoltatorul aplicației. Raiffeisen este, astfe,l a doua instituție bancară care permite plățile cu SEQR în România, după GarantiBank.

"SEQR va fi o parte importantă a portofoliului de oferte pentru clienți. Cererea pentru aplicații de plată cu telefonul mobil este mare și continuă să crească", a spus, într-un comunicat, Florin Boldescu, manager Departament Clienți de Casă în cadrul Raiffeisen Bank România.

Urmărește-ne și pe Google News

SEQR, aplicație care conectează contul bancar al clientului cu casa de marcat sau cu platforma online de plată a comercianților prin intermediul unui cod QR, este cea mai utilizată soluție pentru plățile mobile în magazine și mediul online din Europa.

Bostan: În cel mult o lună, românii care muncesc afară vor putea plăti taxele cu cardul CITEȘTE ȘI Bostan: În cel mult o lună, românii care muncesc afară vor putea plăti taxele cu cardul

În România, aplicația a fost lansată în 2013, în parteneriat cu GarantiBank, iar în prezent poate fi utilizată în 2.000 de puncte de vânzare. Aplicația poate fi descărcată gratuit din AppStore,  Google Play și Windows Store.

Fondată în 2001 și activă în 26 de țări, compania suedeză Seamless procesează peste 3,1 miliarde de tranzacții anual, prin 525.000 puncte de vânzare active.

viewscnt
Afla mai multe despre
seamless
seqr
raiffeisen bank
aplicatie plati
mobil