Beesers, aplicația care furnizează pacienților soluții și servicii integrate prin consultații și tratamente specializate la domiciliu, are planuri de extindere rapide.
La o lună de la lansare, compania Beesers și-a extins bugetul de investiții pentru 2021 la 500.000 de euro, în contextul unei cereri foarte mari generată și de contextul COVID 19.
Conform raportului publicat de Consiliul Concurenței, în 2019, între nevoia estimată și numărul total de pacienți care aveau nevoie de astfel de servicii, exista o acoperire generală de 7,9 %. Contextul pandemiei a făcut însă ca piața să se confrunte cu o creștere a numărului de bolnavi care au nevoie de îngrijiri medicale la domiciliu, procentul celor care beneficiază de acestea fiind în continuare foarte mic, mai ales din cauza accesibilității greoaie.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală„Contextul incert generat de pandemie, mobilitatea limitată, dorința de a diminua cât se poate de mult interacțiunea fizică cu un număr mare de persoane, mai ales pentru cei cu grad mare de risc, lipsa timpului și nevoia din ce în ce mai acută a pacienților care au nevoie de servicii medicale la domiciliu, m-au determinat și încurajat să pun bazele primului startup menit să ofere clienților consultații și tratamente în mediul familial. Deocamdată activăm în trei orașe – București, Târgu Mureș și Brașov, dar avem cereri și din alte localități care vor fi implementate cât de curând” , spune Ovidiu Tuduruță, fondator Beesers.