Audi a anunțat revenirea pe creștere în China și la nivel global, ca și pe alte piețe importante, în luna iunie, dar vânzările pe întreg anul rămân deocamdată pe minus.
Audi AG a avut vânzări în creștere în luna iunie, pe cele mai importante piețe ale sale, inclusiv China (+1,7%), acolo unde înregistrase unb puternic declin în ultimele luni. Singura piață majoră care a rămas pe minus este Brazilia, unde vânzările din iunie au scăzut cu 12 procente.
În SUA, creșterea a fost de 5,3%, iar în Europa vestică, unde se află și piața de origine, Germania, vânzările au crescut cu 2,6%. În total, Audi a livrat 170.650 automobile la nivel global, în luna iunie (+1%). Pe întreg intervalul semestrial, marca aparținând grupului VW a vândut 908.950 unități, mai puțin cu 4,7% față de anul trecut. În pofida revenirii pe aproape toate piețele, Brazilia rămâne un punct slab, aici vânzările Audi marcând un declin de 12,2% în iunie și 33% pe cele șase luni.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Audi mizează pe noul A8 care va fi lansat săptămâna viitoare la Barcelona, la Audi Summit, care ar putea genera noi creșteri pe piețele mari, China, SUA sau Europa.
Modelele cu cele mai mari creșteri, care au generat revenirea mărcii, au fost A4, pe piețele din SUA, Europa, Q7 pe majoritatea piețelor.
În SUA; Audi pare că a depășit criza provocată de scandalul emisiilor, având cea mai bună jumătate de an din istorie, cu depășirea în premieră a barierei de 100.000 de unități. În iunie au fost licrate, 19.416 vehicule, iar în intervalul ianuarie – iunie, 102.971, în creștere cu 6,2 procente, pe o piață în scădere. Volumul este mai mare decât livrările mărcii din întreg anul 2010, pe piața americană, ceea ce demonstrează că modelele Audi au reușit să convingă americanii, dincolo de problemele cu testele de emisii.