Stellantis se așteaptă să crească vânzările de vehicule Jeep la nivel global cu 50% în următorii trei ani, pe măsură ce producătorul auto încearcă să folosească marca de SUV-uri americane pentru profituri mai mari, transmite CNBC.
Producătorul auto a declarat joi că va extinde producția și vânzările la aproximativ 1,5 milioane de unități până în 2027, scrie News.ro.
Pentru a face acest lucru, compania își va crește ofertele de vehicule și transmisii.
CITEȘTE ȘI FOTO VW confirmă noua platformă electrică pentru Golf 9, cu care va încerca să se lupte cu producătorii chineziJeep intenționează să-și extindă numărul de modele de la 10 la 13 până în 2027, a declarat CEO-ul Jeep, Antonio Filosa, joi, în timpul zilei investitorilor Stellantis, la sediul său din America de Nord.
Aceste vehicule vor include 27 de oferte diferite de transmisii – motor tradițional cu ardere internă, hibrid, hibrid cu autonomie extinsă/plug-in hybrid electric și complet electric. În prezent Jeep oferă 18 tipuri de transmisii.
”Vrem să creștem”, a spus Filosa, subliniind trei piloni ai strategiei sale: alegerea de către clienți a sistemelor de propulsie, creșterea acoperirii pieței și globalizarea.
O mare parte din creșterea preconizată este vizată în America de Nord, unde brandul își propune să realizeze vânzări de 1 milion de unități până în 2027, față de aproximativ 700.000 de anul trecut.
Compania se așteaptă să lanseze Wagoneer S EV, prezentat recent în cursul acestui an, urmat de un vehicul de teren inspirat de Jeep Wrangler, numit Recon.
Un nou SUV de dimensiuni medii, fără nume încă, este planificat pentru anul viitor pentru a înlocui SUV-ul Cherokee, a cărui producție a fost oprită, alimentat cu benzină.
CITEȘTE ȘI FOTO Alpine lansează primul său hot hatch electric: 220 CP și 380 km autonomieJeep plănuiește, de asemenea, versiuni plug-in ale actualelor sale SUV-uri mari Wagoneer și Grand Wagoneer.
Un Jeep Renegade EV de aproximativ 25.000 de dolari este așteptat până în 2027.
CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, a anunțat luna trecută un astfel de vehicul, spunând că va ajunge în SUA ”foarte curând”.
Oferirea unui nou vehicul electric pentru aproximativ 25.000 de dolari a fost mult timp o țintă pentru producătorii de automobile precum Stellantis, Tesla și alții.
Importanța unui astfel de vehicul a devenit mai evidentă pe măsură ce producătorii de automobile chinezi precum BYD și Nio își cresc vânzările de vehicule electrice mai puțin costisitoare în afara Chinei.
În primul trimestru al acestui an, vânzările Jeep au totalizat 31.750, în creștere cu 47% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Marca a vândut aproape 643.000 de vehicule anul trecut, în scădere cu 6% față de 2022. Jeep a reprezentat 42% din vânzările Stellantis în SUA în 2023.